میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/12/18 - 17:30
  • 369
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZJH
در نشست توسعه ورزش همگانی عنوان شد:

اختلالات اسکلتی عضلانی شایعترین و پر هزینه ترین مشکلات مربوط به کار

سرپرست اداره تربیت بدنی دانشگاه، شایعترین و پر هزینه ترین مشکلات مربوط به کار را اختلالات اسکلتی عضلانی ناشی از پزیشن های تکراری و طولانی و همچنین اضافه وزن و چاقی برشمرد.

سرپرست اداره تربیت بدنی دانشگاه، شایعترین و پر هزینه ترین مشکلات مربوط به کار را اختلالات اسکلتی عضلانی ناشی از پزیشن های تکراری و طولانی و همچنین اضافه وزن و چاقی برشمرد.


به گزارش وب دا، عباسعلی مرشدی در جلسه هم اندیشی توسعه ورزش همگانی در جامعه دانشگاهی گفت: یکی از مهمترین عوامل افزایش اختلالات اسکلتی عضلانی، عدم تحرک بدنی و رژیم غذایی نامناسب است.


سرپرست اداره تربیت بدنی دانشگاه مهمترین ویژگی یک سازمان سالم را توجه به تولید و بهره وری بالا و ایجاد شرایط لازم برای سلامت جسمی و روانی کارکنان معرفی نمود و اظهار داشت: اهمیت ورزش در تحقق این هدف بر کسی پوشیده نیست.


وی افزود: یکی از اهداف اصلی اداره تربیت بدنی در همین راستا توسعه و ترویج ورزش همگانی در جامعه دانشگاهی می باشد.


سرپرست اداره تربیت بدنی دانشگاه همچنین، ضمن ارائه عملکرد این اداره به گزارشی از برگزاری اولین المپیاد ورزشی درون دانشگاهی کارکنان و همچنین دومین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان و کسب ۱۰ رتبه برتر توسط دانشجویان دانشگاه پرداخت.


وی، راه اندازی گروه دوچرخه سواری کارکنان دانشگاه، پیگیری اصلاح جاده تندرستی واقع در پردیس در ابتدای سال ۱۴۰۱، طراحی لاین دوچرخه سواری در  جاده تندرستی، نصب تابلو و نام گذاری جاده تندرستی و نصب تابلو های انگیزشی ورزشی در مسیر، ایجاد ایستگاه دوچرخه د رابتدای جاده تندرستی، ارسال مجدد نامه اجرای ورزش صبحگاهی در سه شنبه ها و الزام و تشویق روسای دانشکده های به مشارکت افراد در این برنامه و مکاتبه همکاری با گروه تغذیه درخصوص را ه اندازی مرکز جامع سلامت و غربالگری کارکنان را از جمله اقدامات این واحد برشمرد.


دکتر حمیدرضا گیلاسی معاون دانشجویی فرهنگی  نیز هدف از برگزاری جلسه را ارائه راهکارها و پیشنهادات عملیاتی در خصوص توسعه ورزش همگانی و رفع ابهامات نحوه اجرای آنها بیان کرد.


شایان ذکر است: جلسه هم اندیشی توسعه ورزش همگانی در جامعه دانشگاهی با حضور معاون دانشجویی فرهنگی، روسای دانشکده ها، مدیر و کارشناسان تربیت بدنی در دفتر معاونت مورخ ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2208
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین