میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 14 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/08/22 - 14:17
  • 162
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /ZGtQ

ابلاغ دستورالعمل نوین خودکنترلی و خوداظهاری بهداشتی مراکز و اماکن عمومی توسط وزیر بهداشت/ تکمیل چرخه نظارت بهداشتی

دستورالعمل نوین خودکنترلی و خوداظهاری بهداشتی مراکز و اماکن عمومی به منظور تکمیل چرخه نظارت بهداشت توسط وزیر بهداشت به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شد.

به استناد اصل 138 قانون اساسی، بند دو ماده یک قانون تشکیلات و وظایف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مصوب خرداد 1367 و ماده 17 قانون نظام صنفی کشور و در راستای اجرای مواد 24، 25 و 41 آیین نامه اجرایی ماده 13 قانون اصلاح ماده 13 قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و تبصره ذیل ماده(15) مصوبه شورای عالی اداری در خصوص حقوق شهروندی در نظام اداری، دستورالعمل خودکنترلی و خوداظهاری بهداشتی مراکز و اماکن عمومی ابلاغ شد.

اصناف مندرج در آیین نامه مذکور، اتحادیه ها، اتاق های اصناف، سایر دستگاه های ذیربط، دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی ملزم به رعایت این دستورالعمل هستند. این دستورالعمل مشتمل بر 6 فصل و 17 ماده و 9 تبصره است و جایگزین ضوابط اجرایی انجام خدمات ممیزی بهداشتی دفاتر خدمات سلامت ابلاغی خرداد1397 و دستورالعمل شرکت ها و موسسات مشاوره ای خودکنترلی و خوداظهاری بهداشتی بوده و از تاریخ ابلاغ، لازم الاجرا است.

برای دریافت این دستورالعمل به فایل زیر مراجعه کنید.

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,بهداشت
  • کد خبر : 124072
کلمات کلیدی
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین