میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/11/18 - 14:47
  • 534
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /ZwG
در راستای گسترش خدمات سلامت

آیین کلنگ زنی احداث ساختمان پایگاه جاده ای دهستان حسین آباد کویر

آیین کلنگ زنی احداث ساختمان پایگاه جاده ای دهستان حسین آباد کویر از توابع ابوزیدآباد با حضور رییس دانشگاه و فرماندار شهرستان آران و بیدگل و خیر سلامت حاج ابوالفضل کریمشاهی و جمعی از مسئولین شهرستان آران و بیدگل و دانشگاه برگزار گردید.

آیین کلنگ زنی احداث ساختمان پایگاه جاده ای  دهستان حسین آباد کویر از توابع ابوزیدآباد با حضور رییس دانشگاه و فرماندار شهرستان آران و بیدگل و خیر سلامت حاج ابوالفضل کریمشاهی و جمعی از مسئولین شهرستان آران و بیدگل و دانشگاه برگزار گردید.


به گزارش وبدا سرپرست دانشگاه در این خصوص گفت: این پایگاه در مساحتی به متراژ 200 متر مربع به همت خانواده خیر نیکوکار حاج ابوالفضل کریمشاهی احداث می شود.


دکتر کوروش ساکی افزود: اقدامات خیرین در منطقه کاشان از گذشته تا بحال، منشا خیرات و برکات فراوانی برای مردم و حوزه سلامت شده است.


وی اظهار امیدواری کرد این فعالیتها مانند گذشته بیش از پیش ادامه یابد و دانشگاه با روی باز از این اقدامات نیکوکارانه استقبال می نماید.


گفتنی است در این مراسم، لوح تقدیر مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توسط سرپرست دانشگاه به خیر سلامت حاج ابوالفضل کریمشاهی اهدا گردید.


  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2140
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین