میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/11/13 - 07:55
  • 742
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZpG
معاون آموزشی دانشگاه:

آموزش دانشجویان علوم پزشکی به صورت تلفیقی خواهد بود

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: با توجه به شروع موج ششم کرونا و قرار گرفتن کاشان در وضعیت قرمز کرونایی، آموزش دانشجویان علوم پزشکی به صورت مجازی و حضوری خواهد بود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: با توجه به شروع موج ششم کرونا و قرار گرفتن کاشان در وضعیت قرمز کرونایی، آموزش دانشجویان علوم پزشکی به صورت مجازی و حضوری خواهد بود.

 

 

به گزارش وب دا، دکتر فاطمه سادات قریشی، در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص شروع موج ششم کرونا، افزود: برنامه آموزشی دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی شامل آموزش در کلاس های درس در دانشکده و بربالین بیمار در فضاهای درمانی است که در حال حاضر گروه اول به صورت مجازی و گروه دوم به صورت حضوری و آموزش خواهد بود.

 

 

وی تصریح کرد: با افزایش مبتلایان به کرونا در منطقه، مابقی امتحانات دانشجویان به شکل مجازی برگزار می شود و تمهیداتی اندیشیده شده تا پروتکل های بهداشتی در خوابگاه ها رعایت شود.

 

 

وی، با اشاره به اینکه انجام واکسیناسیون دانشجویان مرتبا رصد می شود، ادامه داد: تنها دانشجویانی می توانند ازخوابگاه استفاده کنند که دوره واکسیناسیون خود را تکمیل کرده اند.

 

 

دکتر قریشی، در خصوص ادامه آموزش دانشجویان یادآور شد: اگر شرایط به همین منوال باشد آمورش را به شکل مجازی و حضوری برگزار خواهیم کرد.

 

 

وی، در خصوص آموزش دانش آموزان به صورت مجازی گفت: این تصمیم بر عهده استانداری است و با توجه به اینکه این سویه، جوان ترها را بیشتر مبتلا می کند، امیدواریم به شکلی تصمیم گیری شود که از ابتلا دانش آموزان و خانواده هایشان به کرونا پیشگیری شود.

 

 

دکتر قریشی، در ادامه اصحاب رسانه را یاران همیشگی دانشگاه در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم برشمرد و افزود: حفظ سلامت مردم، وظیفه حوزه بهداشت و درمان است و از اصحاب رسانه درخواست می کنیم حوزه سلامت را در تغییر باورهای نادرست مردم درمورد ابتلا و پیشگیری از کرونا  یاری کنند.

 

 

 وی یادآور شد: شکل گیری باورها و نگرش های اشتباه دربرخی از مردم متاسفانه منجر به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی  شده است و رعایت دستورالعمل های بهداشتی صرفا یک موضوع شخصی نیست و در راستای رعایت حقوق شهروندی همه باید ملزم به رعایت آن باشند.
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2133
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین