میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 13 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/09/10 - 10:57
  • 2200
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zad
به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب (س):

از پرستاران شاغل در دانشگاه تقدیر شد

به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، معاون درمان، مدیر حوزه ریاست، مسئولین و روسای مراکز درمانی در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل از پرستاران شاغل در مرکز درمانی، بهداشتی و واحدهای مختلف دانشگاه تقدیر کردند...

به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، معاون درمان، مدیر حوزه ریاست، مسئولین و روسای مراکز درمانی در شهرستان‌ های کاشان و آران و بیدگل از پرستاران شاغل در مرکز درمانی، بهداشتی و واحدهای مختلف دانشگاه تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، معاون درمان دانشگاه در این بازدیدها، ضمن تبریک روز پرستار، به نقش برجسته پرستاران اشاره کرد و پرستاری را از مشاغل حساس و کلیدی در امر سلامت و دارای اجر و پاداش زیاد در نزد خداوند متعال نام برد.

دکتر عباس آزادی اظهار داشت: نامگذاری سالروز ولادت باسعادت بانوی کرامت، صبر و استقامت، بزرگ پرستار نهضت کربلا، حضرت زینب کبری (س) به نام روز پرستار مؤید اهمیت این حرفه مقدس و یادآور تلاش شبانه روزی و ازخودگذشتگی انسان‌ های ایثارگر و شایسته‌ ای است که به عنوان اعضای جامعه شریف پزشکی، در لحظات سخت و دشوار بیماری و دردمندی، بر بالین بیماران حاضر شده و از بهبودی و سلامتی آنان مراقبت می‌ کنند.

برپایه این گزارش: مدیران معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه با حضور در دانشکده پرستاری از زحمات اساتید این دانشکده قدردانی کردند.

این گزارش حاکیست: در همین راستا، امام جمعه شهرستان آران و بیدگل، فرمانده گروه موشکی پادگان ۸۴۰ شهید کبریایی نزاجا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج   و شهردار این شهرستان و جمعی از مدیران و مسئولین از پرستاران بیمارستان‌ های ثامن الحجج (ع) و سیدالشهداء (ع) تجلیل کردند.

لازم به ذکر است در پایان این بازدید ها، از پرستاران شاغل در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه با اهدا شاخه‌ های گل و شیرینی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,درمان,ریاست,اخبار مهم
  • کد خبر : 2974
کلمات کلیدی

تصاویر

سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین