میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 11 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/10/11 - 13:47
  • 1353
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zmf

وقوع پیک هشتم کرونا در کاشان تقویت شد

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشان درباره اینکه آیا موج هشتم کرونا در ایران و به دنبال آن در شهرستان کاشان محتمل است یا خیر، اظهار داشت: با مشاهده سه مورد ابتلا به زیرسویه های جدید امیکرون در کشور، ورود موج هشتم کرونا به کشور تقویت شده است و شهرستان کاشان نیز از این قاعده مستثنی نیست.

دکتر مسعود دهقانی افزود: مردم باید به شدت دستورالعمل‌های بهداشتی در کلیه اماکن به خصوص در تجمعات و مراکز بهداشتی درمانی را رعایت کنند تا این بیماری مجدداً برای جامعه ما ایجاد فاجعه نکند. در این راستا همه باید نسبت به تکمیل تزریق واکسن‌ کرونا اقدام نمایند، زدن ماسک را جدی بگیرند و از تجمع در کنار همدیگر پرهیز نمایند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشان، ضمن اشاره به سرعت بالای انتقال زیرسویه فعلی کرونا، تصریح کرد: بر اساس نظر کارشناسان انتظار می رود سویه جدید، بیماری‌زایی در حد امیکرون داشته باشد؛ هرچند که فراگیری بالایی دارد و این سبب می‌شود احتمالا در روزهای آتی با افزایش موارد در شهرستان مواجه شویم و همچنین احتمال مواجهه همزمان با جهش‌های خطرناک نیز نباید نادیده گرفته شود.

دکتر دهقانی همچنین ادامه داد: بر خلاف سویه های قبلی که عمدتا بزرگسالان را درگیر می کرد، در سویه جدید ممکن است شاهد ابتلای سایر گروه های سنی مانند کودکان و نوجوانان هم باشیم.

وی در پایان، بر تزریق واکسن کرونا تاکید کرد و گفت: در حال حاضر در کلیه  پایگاه ها و مراکز خدمات جامع سلامت در شهرستان از ساعت ۸ الی ۱۳، تزریق واکسن انجام می شود. همچنین مرکز منتخب سیدالشهدا واقع در خیابان غیاث الدین جمشید نیز آماده نمونه گیری در نوبت صبح می باشد لذا توصیه می شود کلیه مردم نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,بهداشت
  • کد خبر : 3099
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین