میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 13 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1403/04/12 - 13:00
  • 54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZEBS

تقدیر از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت استان

در دومین رویداد جوانی جمعیت استان اصفهان، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان به عنوان دستگاه تاثیرگذار در اجرای قانون فرزندآوری و جوانی جمعیت شایسته تقدیر شد.

حسن صفری سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اعلام این خبر افزود:  در دومین دوره اعطای جایزه ملی جمعیت روابط عمومی دانشگاه با کسب عنوان دستگاه اجرایی شایسته تقدیر معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.

 

وی افزود: دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان، دوشنبه، 11تیرماه ۱۴۰۳، با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

 

سرپرست روابط عمومی دانشگاه گفت:در این مراسم همچنین از سرکارخانم اعظم مدیحی کارشناس مسئول جوانی جمعیت معاونت بهداشت دانشگاه بعنوان کارشناس برتر دستگاه های اجرایی استان تقدیر به عمل آمد.

 

وی خاطر نشان کرد: پیش از این دانشگاه علوم پزشکی کاشان در موضوع عملکرد و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در بین ۶۳ دانشگاه علوم پزشکی کشور نیز رتبه دوم را به خود اختصاص داده بود.

 

وی افزود: جایزه ملی جوانی جمعیت، به عنوان نخستین رویداد علمی، فرهنگی و اجتماعی ملی در حوزه جمعیت کشور شناخته می‌شود. این رویداد برابر اجرای اصل «یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی» به پیوست قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی مطابق اصل هشتاد و پنجم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب و پس از موافقت مجلس با اجرای آزمایشی آن به مدت هفت سال، در آبان ۱۴۰۰ به تأیید شورای نگهبان رسیده است.

 

 

گفتنی است در ماده ۱۹ این قانون ، ستاد ملی جمعیت مکلف به تدوین شاخص‌های «جایزه ملی جوانی جمعیت» شده است تا به منظور اهدای سالانه ارزیابی و سنجش به تفکیک بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی، مدیران، نخبگان اقدام نموده و بر اساس گزارش ارائه شده از نهادهای ذیربط مبنی بر اثر بخشی بر رشد ازدواج و فرزندآوری در جامعه مخاطب نسبت به اعطای جایزه ملی اقدام کند.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,جوانی جمعیت
  • کد خبر : 131195

تصاویر

کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین