میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 15 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/12/14 - 11:24
  • 674
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZJza

کنگره بین‌المللی سالمندان فرصت مناسبی برای مشارکت در مراقبت از سالمندان است

دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی مراقبت‌های تسکینی و حمایتی سالمندان در کاشان گفت: کنگره بین‌المللی سالمندان فرصت مناسبی برای مشارکت در مراقبت از سالمندان است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر زهرا رضایی امروز مورخ 14/12/1401 در آیین افتتاح این کنگره در دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: در این کنگره پزشکان و متخصصانی از کشورهای هلند، عراق، انگلیس، آمریکا و سازمان بهداشت جهانی در آن شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: مراقبت جسمی، بازتوانی توانبخشی و ارتقای کیفیت زندگی، مراقبت روانی اجتماعی، طب سنتی، مسائل قانونی و فرهنگی، مرکز ارایه دهنده مراقبت تسکینی و تروما در سالمندان از محورهای کنگره بین‌المللی مراقبت‌های تسکینی و حمایتی سالمندان است.

وی اظهار داشت: در سال‌های اخیر به علت تغییر الگوی کار، افزایش سن سالمندی و همچنین تغییراتی که در ساختار خانواده‌ها ایجاد شده، سالمندی چهره خشن‌تری به خود گرفته است.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان تصریح کرد: در قرآن کریم، خدمت به پدر و مادر سفارش شده و هنگامی که به دوران پیری رسیدند، احترام آنها بر همه واجب است.

شایان ذکر است: کنگره بین‌المللی سالمندی از مورخ چهاردهم تا شانزدهم اسفند ۱۴۰۱ در کاشان برگزار می‌شود و در حاشیه کنگره نیز غرفه ها، پوستر و آثار هنری مرتبط با سالمندی به نمایش گذاشته می شود.

این گزارش حاکیست: در پایان نیز، از مطالعات برتر در حوزه پاسخگویی اجتماعی و هنرمندان سالمند برتر تقدیر و تشکر  می شود.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,آموزشی,پژوهشی
  • کد خبر : 14121

تصاویر

کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین