میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 16 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/07/24 - 07:52
  • 285
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z4a

کرسی آزاد اندیشی با موضوع حوادث اخیر در کشور و دانشگاه ها برگزار شد

کرسی آزاد اندیشی با موضوع حوادث اخیر در کشور و دانشگاهها با عنوان "کدام زن؟! کدام زندگی؟! کدام امنیت؟!"با حضور اساتید، نخبگان و ائمه جماعات دانشگاه در سالن دکتر محمد قریب برگزار شد.

کرسی آزاد اندیشی با موضوع حوادث اخیر در کشور و دانشگاهها با عنوان "کدام زن؟! کدام زندگی؟! کدام امنیت؟!"با حضور اساتید، نخبگان و ائمه جماعات دانشگاه در سالن دکتر محمد قریب برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه، عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی اصفهان در این نشست، به تحلیل حوادث رخ داده در دانشگاه و کشور در دو بخش علت یابی و ریشه یابی مسائل اخیر و راه حل های ممکن برای رفع این حوادث پرداخت.


دکتر حسین مطیع،  شکاف های موجود در جامعه از جمله طبقاتی، فرهنگی، اقتصادی، مذهبی (شیعه و سنی)،  نسلی و قومیتی را از یکی از علل مربوط به حوادث اخیر نام برد و شکاف اقتصادی را در این بین، از مهمترین موارد این دسته از علل برشمرد.


وی، مدیریت بسیار ضعیف فضای مجازی، تأخیر در گزارش پزشکی قانونی، انتقام دشمن از زنان محجبه با توجه به پیشرفتها و موفقیتهای علمی، فرهنگی، ورزشی، سیاسی و اقتصادی بانوان محجبه ایرانی، تضعیف تیم ملی فوتبال ایران با توجه به نزدیک بودن بازیهای فوتبال جام جهانی و مسابقه ایران با انگلیس و آمریکا و ... از دیگر عوامل حوادث اخیر عنوان کرد.


وی، با بیان اینکه اغتشاشات برنامه ریزی شده بود، تصریح کرد: ایجاد فضای مناسب برای گفتگوی عقلانی و منطقی با دانشجویان و معترضین مهم ترین راه حل کوتاه مدت و گسترش واقعی مشارکت مردمی در تمام زمینه های اجتماعی، اقتصادی و جهادی راه حل بلندمدت مدیریت این حوادث می باشد.


لازم به ذکر است: در ادامه نشست، اساتید، نخبگان و ائمه جماعات نیز به بیان نظرات و دیدگاههای خود پرداختند و جلسه به صورت پرسش و پاسخ ادامه یافت.



  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2797
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین