میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 16 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/08/05 - 14:22
  • 178
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZNa

کارگاه آموزشی نهج البلاغه با عنوان آموزه های نهج البلاغه و انطباق آن با مسائل روز برگزار شد

اولین کارگاه آموزشی آموزه های نهج البلاغه و انطباق آن با مسائل روز، مورخ 3/8/1401 در سالن دکتر قریب دانشگاه برگزار شد.

اولین کارگاه آموزشی آموزه های نهج البلاغه و انطباق آن با مسائل روز، مورخ 3/8/1401 در سالن دکتر قریب دانشگاه برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی الماسی در این جلسه، در خصوص حجاب و لزوم رعایت آن در دانشگاه و همچنین مواردی را در مورد اتفاقاتی که اخیرا رخ داده است، با استناد به خطبه دهم نهج البلاغه به تفصیل شرح و بسط داد و گفت: آنچه مهم است بصیرت و آگاهی قشر جوان به خصوص نوجوانان جامعه است که بیشتر مورد هدف دشمن قرار می گیرند.


وی، ضمن اشاره به جنگ جمل اظهار داشت: بصیرت امام علی (ع) باعث شد که آن حضرت به صورت محکم و جدی بایستد؛ درواقع بصیرت این است که بدانیم ریشه های ماجرا به کجا ختم می شود و افرادی که در این ماجرا شرکت کردند هدف و انگیزه شان چه بوده و از کجا نشات می گیرد.


دکتر الماسی ادامه داد: باید مراقب این انقلاب باشیم و یکی از مهمترین نشانه های عدم مراقبت از انقلاب، میدان دادن به دشمنان است و انتقاد سازنده خوب است به شرط اینکه روش مطالبه گری را کامل بلد باشیم.


وی، بر نقش تاثیرگذار مسئولین تاکید کرد و افزود: مسؤلین دانشگاه ها باید بصیرت، روشنگری و روحیه جهادی داشته باشند و به تبیین بپردازند.


وی ادامه داد: دانشگاه ما جزء دانشگاه هایی بود که بهترین عملکرد در این زمینه را داشت و به موقع اقدام به برگزاری چند کرسی آزاد اندیشی با دانشجویان، رئیس دانشگاه و دیگر مسئولین نمود و در آن دانشجویان به مطالبه گری پرداخته و سخنان خود را بیان کردند.


فاطمه قدرت الهی دبیر شورای امر به معروف و کارشناس قرآنی دانشگاه نیز در این خصوص اظهار داشت: این کارگاه در دو جلسه دیگر در تاریخ های۱۰ و ۱۷ آبان ماه در سالن دکتر محمد قریب دانشکده پزشکی برگزار خواهد شد.


شایان ذکر است این جلسه به همت شورای امربه معروف و نهی از منکر و با همکاری کمیته های عفاف و حجاب و صیانت دانشگاه برگزار می شود.


 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2839
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین