میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/02/10 - 08:41
  • 187
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZWK

پیام سرپرست دانشگاه به مناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای

"برای تحقق فرهنگ مثبت ایمنی و بهداشت حرفه ای بیایید با همدیگر کار کنیم"، شعار روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای نامگذاری شده است.



"برای تحقق فرهنگ مثبت ایمنی و بهداشت حرفه ای بیایید با همدیگر کار کنیم"، شعار روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای نامگذاری شده است.


 


به گزارش وب دا، سرپرست دانشگاه، با اعلام این مطلب و تبریک ایمنی و بهداشت حرفه ای به همکاران فعال در این عرصه گفت: حفظ و ارتقای سلامتی مردم همواره یکی از مهمترین اهداف و اولویت‌های هر جامعه‌ای در راستای توسعه پایدار بوده است؛ با پیشرفت علم و دانش به ویژه در حوزه سلامت، بررسی شرایط نامناسب محیط کار و پیشگیری از خطرات تهدیدکننده سلامت به منظور حفظ سلامت جسمی، روانی و اجتماعی شاغلین به عنوان یکی از جنبه‌های موثر در حوزه سلامت مورد توجه قرار گرفت.


 


دکتر کورش ساکی افزود: از زمان ظهور بحران جهانی در اوایل سال 2020، بیماری همه گیر COVID-19ثأثیرات عمیقی در جهان بر جای گذاشته است که همچنان ادامه دارد و این همه گیری تقریباً همه جنبه های دنیای کار را تحت تأثیر قرار داده است، از جمله خطر انتقال ویروس در محیط های کار تا خطرات ایمنی و بهداشت شغلی که آسیب های خاص خود را دارد.


 


وی تصریح کرد: مهندسین بهداشت حرفه‌ای از فعالان عرصه ایمنی محیط کارهستند که خطرات بالقوه‌ محیط کار را شناسایی و در مراحل بعد به اندازه‌گیری و ارزیابی این خطرات و کنترل آن‌ها می‌پردازند. در واقع مهندسی بهداشت حرفه‌ای را می‌توان به‌طور خلاصه علم و هنر تأمین سلامت در محیط‌های شغلی تعریف نمود.


 


سرپرست دانشگاه در پایان اظهار داشت: فرا رسیدن روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای مصادف با 28 آوریل 2022 (8 اردیبهشت 1401) را با قدردانی و ارج نهادن به زحمات کلیه تلاش گران، دست اندرکاران، بازرسان، کارشناسان و اعضای هیأت علمی بهداشت حرفه ای در عرصههای مختلف گرامی می داریم.


 



  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2334
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین