میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 15 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/01/24 - 10:51
  • 461
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z5Da

پیام رئیس دانشگاه به مناسبت روز جهانی قدس

رئیس دانشگاه، با صدور پیامی از جامعه دانشگاهی جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، متن پیام دکتر کورش ساکی به شرح ذیل است:

 

مساله ‌فلسطین‌ از لحاظ‌ اسلامی ‌برای ‌همه ‌مسلمانان ‌از جمله ‌برای ‌ما یک‌ مساله‌‌ اساسی‌ و یک‌ فریضه ‌است‌ (‌مقام معظم رهبری مدظله العالی).

برجسته‌ترین و ماندگارترین ابتکارحضرت امام خمینی(ره) در انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس پیام آور ضرورت همراهی جهاد با نفس و مبارزه با ظلم است و مهمترین مصداق ظلم در دنیای امروز رژیم صهیونیستی است که بنیادش بر غصب، سرکوب و نفی حقوق بنیادی مردمان فلسطین استوار شده است.

روز جهانی قدس، نماد همبستگی مسلمانان و اتحاد آزادگان جهان در دفاع از آرمان‌ها و هدف انسـان‌هایی است که با صلابت اراده، شجاعت و ایمان در برابر ظلم‌های نابخردانه صهیونیسم و دسیسه‌های آمریکای پلید به جهاد پرداخته و می‌روند تا بیرق اسلام و آزادگی را بر قبله‌گاه مسلمانان که همان قدس شریف است، به اهتزاز در آورند.

در آستانه فرا رسیدن این یوم الله تاریخی، بار دیگر یاد و خاطره رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) را گرامی داشته و از جامعه فرهیخته دانشگاهیان دعوت می کنم با شرکت در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، ندای حق طلبی مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما روزه داران و مومنان در این ایام معنوی و پر برکت، فرا رسیدن این روز تاریخی را گرامی داشته و از درگاه خداوند، آزادی بیت المقدس از یوغ اشغالگران صهیونیست را آرزومندم.

دکتر کورش ساکی

رئیس دانشگاه

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,ریاست
  • کد خبر : 14312
کلمات کلیدی
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین