میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/02/12 - 14:14
  • 254
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZbL

پیام تبریک سرپرست دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

سرپرست دانشگاه، طی پیامی عید سعید فطر را به همه مسلمانان در سراسر جهان به ویژه کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه تبریک گفت.

سرپرست دانشگاه، طی پیامی عید سعید فطر را به همه مسلمانان در سراسر جهان به ویژه کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه تبریک گفت.


به گزارش وب دا، متن این پیام به شرح ذیل است


بسم‌الله الرحمن الرحیم


أللّهمّ أهْل الکبریآء والعظمة وأهل الجود والجبروت وأهل العفْو والرّحْمة


ماه رمضان، ماه عبادت، ماه نزول قرآن، ماه ذکرخدا به پایان رسید. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند.


عید سعید فطر، پاداش خداوند متعال به مؤمنان،روزه داران و شب زنده دارانی است که توفیق عبادت و بندگی در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در کارنامه اعمالشان به ثبت رسانده اند و به تهذیب و تزکیه نفس خود پرداختند.


عید سعید فطر، عید دلباختگانی است که با معبود خویش یک ماه عاشقی کردند و در بهار قرآن، خالصانه نغمه توحید و بندگی سر دادند تا دل‌هایشان به نور ایمان و معرفت منور شود.


اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، حلول این عید بزرگ را به جامعه دانشگاهی، اساتید معزز و همکاران عزیز، دانشجویان گرامی و جمیع خادمین عرصه سلامت منطقه کاشان و آران و بیدگل صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال مسالت می نمایم ما را در راه ارتقاء و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بویژه در عرصه تامین، حفظ و ارتقای سلامت موفق و پیروز بدارد.


 


دکتر کورش ساکی


سرپرست دانشگاه

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2348
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین