میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 13 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/06/04 - 07:32
  • 413
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZtNz

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

رئیس دانشگاه، طی پیامی با گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به کارکنان خدوم و متعهد خانواده بزرگ دانشگاه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، متن پیام دکتر کوروش ساکی به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

هفته نخست شهریور ماه با نام و یاد شهیدان والا مقام رجایی و باهنر مزین و هفته دولت نامگذاری شده است و همچنین چهارم شهریور ماه که به نام روز کارمند است، یادآور ارزش نهادن به تلاش های قشر عظیمی از جامعه و انسان های شایسته است که بزرگداشت آن، فرصتی برای الگوبرداری از منش و روش این بزرگ‌مردان در عرصه‌ی خدمتگزاری خالصانه به مردم و ارج نهادن به منزلت اجتماعی تمامی کارکنان پرتلاش دولت را فراهم می آورد.

از آنجایی که داشتن نیروی انسانی متعهد، متخصص و خلاق و کارآمد، از مهمترین و اثربخش‌ترین الزامات بالندگی و توسعه یک سازمان است، مسئولیت همکاران ما در مجموعه دانشگاه در حوزه های مختلف سلامت دوچندان می باشد.

بدون تردید تلاش این قشر شریف در همه نهادها و سازمان ها زمینه‌ ساز توسعه و پیشرفت هستند و در مجموعه دانشگاهی ما نیز مسئولیت های سنگین به عهده کارمندان پرتلاش بوده، و هیچ کوششی در جهت ارتقاء کیفیت خدمات و ایجاد رضایت در ارباب ‌رجوع بدون همت و همراهی این عزیزان موفق نیست و به ثمرنخواهد رسید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت ایام محرم و صفر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت و روز کارمند، برای یکایک همکاران خود در خانواده بزرگ دانشگاه آرزوی سعادت و سلامت دارم و موفقیت آنان را از خداوند بزرگ خواستارم.

 

دکتر کوروش ساکی

رئیس دانشگاه

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,درمان,دانشجویی فرهنگی,بهداشت,آموزشی,پژوهشی,غذا و دارو,توسعه,تحقیقات و فناوری,شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل,ریاست
  • کد خبر : 103198
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین