میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 18 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/10/15 - 11:32
  • 499
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZzF

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت هفته گزینش

رییس دانشگاه، در پیامی 15 دی ماه سالروز فرمان امام خمینی (ره) برای تاسیس گزینش را به دست‌اندرکاران هسته گزینش تبریک گفت.



رییس دانشگاه، در پیامی 15 دی ماه سالروز فرمان امام خمینی (ره) برای تاسیس گزینش را به دست‌اندرکاران هسته گزینش تبریک گفت.


بسمه‌تعالی


فرمان بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران مبنی بر تشکیل هسته گزینش نشان از آینده‌نگری‌های ایشان و توجه به اهمیت و جایگاه گزینش بوده است که امروزه با توجه به حساسیت و جایگاه خطیر گزینش در هر سازمانی این مهم بر همه آشکارشده است.


همواره گزینش و انتخاب نیروی انسانی شایسته و دارای صلاحیت، سهم ویژه‌ای در پیشبرد اهداف و موفقیت حوزه سلامت داشته و این مهم به دلیل ضرورت حفظ موازین شرعی، اخلاقی و انسانی از حساسیت بالایی برخوردار است.


نیروی انسانی مهم ترین رکن هر سازمان است و بدون شک موفقیت هرسازمانی وابسته به نیروهای آن می باشد که مجموعه گزینش دانشگاه با انتخاب افراد کارآمد در این امر نقش بسزایی دارد و این مهم حاکی از سختی کار در این حوزه و حساسیت آن دارد.


اینجانب فرارسیدن، ۱۵ دی‌ماه، سالروز فرمان امام خمینی (ره) برای تشکیل گزینش را به همکاران پرتلاش خود در هسته گزینش دانشگاه تبریک عرض نموده و از زحمات و اقدامات ارزشمندتان قدردانی می‌نمایم و از خداوند بزرگ برای این عزیزان آروزی سلامتی و توفیق روزافزون را مسئلت دارم. 




دکتر سید علیرضا مروجی


رییس دانشگاه

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2086
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین