میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 16 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/08/18 - 11:21
  • 325
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZJY

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز رادیولوژی

رئیس دانشگاه در پیامی فرارسیدن روز جهانی رادیولوژی را به تمامی همکاران فعال در این عرصه تبریک گفت.

به گزارش وب دا، در پیام دکتر سید علیرضا مروجی آمده است: 


8 نوامبر مصادف با ۱۷ آبان ماه سالروز کشف اشعه ایکس توسط رونتگن دانشمند آلمانی به عنوان روز رادیولوژی نامگذاری شده است. 


دومین سالی است که روز جهانی رادیولوژی با ایام شیوع بیماری کرونا همزمان شده است، بیماری همه‌گیری که باعث ایجاد زحمات فراوان برای مردم به‌ویژه کادر محترم بهداشت و درمان شده است و فعالان عرصه علم رادیولوژی علی‌رغم خطرات بسیاری که وجود دارد، در این روزها بیش از پیش در ارائه خدمات به مردم به‌ویژه بیماران کرونایی فعال هستند و با استفاده از دانش خود سعی در راهنمایی و کمک به مردم دارند.


همانگونه که می دانید رشد و توسعه جامعه مرهون تلاش گسترده و ارزشمند کسانی است که صادقانه عمر گرانبهای خود را سرمایه ای برای خدمت به دیگران  قرار داده اند و نقش بی بدیل همکاران عزیز رادیولوژیست به عنوان عضو موثری از تیم درمانی بر کسی پوشیده نیست. 


همکاران گرانقدری که علی رغم سختی های فضای کاری با ازخودگذشتی و صبوری خدمات ارزشمندی را به دردمندان ارائه می دهند و راه تشخیص و درمان بیماری ها را هموار می کنند. 


این روز بهانه ایست برای تقدیر و پاسداشت از خدمات بی حد و اندازه پرتونگاران و رادیولوژیست‌ها در تشخیص و تسکین آلام بشری و حمایت از زندگی و سلامت انسان ها در نظام سلامت، سربازان گمنام و بی‌ادعایی که همواره در برهه‌های حساس همچون بیماری کرونا خستگی‌ناپذیر و بی‌چشمداشت وارد میدان می‌شوند. 


اینجانب این روز را به همه همکاران فعال در این عرصه در مجموعه تحت پوشش دانشگاه، تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون ایشان را از خداوند منان مسئلت می نمایم. 


دکتر  سید علیرضا مروجی


رئیس دانشگاه

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1980
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین