میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1398/09/16 - 10:39
  • 890
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zpm

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز دانشجو

رئیس دانشگاه، در پیامی سالگرد حماسه 16 آذر و روز دانشجو را به همه دانشجویان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، متن پیام دکتر سید علیرضا مروجی به شرح ذیل است:



بسم الله الرحمن الرحیم



16 آذر برای دانشگاه و دانشجویان و همچنین برای ملت شریف و بزرگوار ایران، نقش ممتازی در پیشتازی جامعه اسلامی، در مسیر تحقق استقلال و آزادی داشته است.



در این روز حرکت، تلاش و استبداد ستیزی دانشجویان به ویژه سه دانشجوی مبارز مهدی شریعت رضوی، احمد قندچی و مصطفی بزرگ نیا که خون خود را در این راه نثار کردند، نقطه عطفی برای آگاهی بخشی مردم ایران و آغاز مبارزه با استبداد شد و بی تردید دانشجویان و قشر دانشگاهی به عنوان بخش مهمی از مردم، در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تداوم آن، دوران دفاع مقدس، پیشرفت و بالندگی امروز کشور، نقشی اساسی و تعیین کننده در مسیر دهی به اقشار مختلف جامعه را برعهده داشته اند.



اکنون که در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم، توسعه دانشگاه ها و توجه به دانشجویان بیش از هر زمان دیگری احساس می شود و با توجه به تهدیدات استکبار جهانی، ضروری است با توسعه علم و دانش خود در تمامی علوم روز دنیا، کشور عزیزمان را از هر لحاظ به استقلال، شکوفایی و خودکفایی برسانیم و همچون گذشته نگذاریم بحران‌های اقتصادی و تهدیدهای نظامی، خللی در امور جامعه ایجاد نماید و از این موج جدید تحریم‌ها، به عنوان یک فرصت در راستای شکوفایی استعدادها استفاده نمائیم.



اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنبش دانشجویی، این روز را به تمامی شما دانشجویان و فرهیختگان جامعه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.   



امید است با فراگیری علم، دانش، اخلاق و بصیرت سیاسی در سایه سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی شاهد شکوفایی کشور عزیزمان ایران اسلامی باشیم.



دکتر سید علیرضا مروجی



رئیس دانشگاه

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 195
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین