میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 11 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/11/08 - 11:08
  • 497
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /Z8h

پوشش امدادی مسابقات جام پرچم با همکاری مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان

پوشش امدادی مسابقات جام پرچم با همکاری مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی به میزبانی شهرستان کاشان انجام شد.

این مسابقات با همت فرمانداری کاشان، اداره ورزش و جوانان، شهرداری کاشان، هیات روستایی عشایری استان، شرکت سایپا سیتروئن ونیروی انتظامی به میزبانی شهرستان کاشان و با شرکت ۲۸ تیم از استان در روز های ششم و هفتم بهمن ماه در کاشان برگزار شد و تیم های روستایی جرقویه، اصفهان، بویین میاندشت و ویدوج کاشان در نهایت مقام های اول تا چهارم را کسب کردند.

لازم به ذکر است: این مسابقات در روز اول به صورت همزمان در چهار سالن ورزشی امیر کبیر کاشان، دانشگاه های کاشان و آزاد کاشان و دانشکده فنی حرفه ای به صورت همزمان برگزار شد که پوشش امدادی هر چهار سالن  را کارشناسان مرکز اورژانس کاشان بر عهده داشتند.

روز دوم نیز در دو سالن به صورت همزمان  و بازی رده بندی و فینال نیز در زمین چمن مصنوعی ملل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,درمان
  • کد خبر : 3200

تصاویر

پوشش امدادی مسابقات جام پرچم با همکاری مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان پوشش امدادی مسابقات جام پرچم با همکاری مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان پوشش امدادی مسابقات جام پرچم با همکاری مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان پوشش امدادی مسابقات جام پرچم با همکاری مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین