میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/09/21 - 07:42
  • 267
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZLE

پورتال مفدا کاشان رتبه چهارم کشوری و رتبه اول دانشگاه های دارای ۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰ دانشجو را کسب نمود

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه، از کسب رتبه برتر پورتال مفدا کاشان در ارزیابی و رتبه‌بندی فعالیت‌های شعب دانشگاهی پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی مفدا در بازه شش ماهه نخست ۱۴۰۰ خبر داد.



معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه، از کسب رتبه برتر پورتال مفدا کاشان در ارزیابی و رتبه‌بندی فعالیت‌های شعب دانشگاهی پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی مفدا در بازه شش ماهه نخست ۱۴۰۰ خبر داد.


به گزارش وب دا، دکترحمیدرضا گیلاسی گفت: با اتمام مراحل اجرایی ارزیابی و رتبه‌بندی فعالیت‌های شعب دانشگاهی پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی مفدا در بازه شش ماهه نخست ۱۴۰۰، نتایج ارزیابی اعلام و برای مفدای هر شعب دانشگاهی یک کارنامه الکترونیک که مشتمل بر ۴۶۶ شاخص کمی، کیفی، مدیریتی، محبوبیت و شبکه‌های اجتماعی است، صادر شده است.


وی افزود: ارزیابی و رتبه‌بندی شعب دانشگاه‌های پایگاه خبری مفدا در سه سطح اعلام شده که روابط عمومی این معاونت در سطح اول رتبه‌بندی در بین ۶۶ دانشگاه علوم پزشکی کشور، با امتیاز ۱۳۷۴.۱۱ رتبه چهارم را کسب نمود.


دکتر گیلاسی تصریح کرد: همچنین در سطح دوم رتبه‌بندی در بین مناطق ده‌گانه دانشگاه‌های علوم پزشکی انجام شده که بر این اساس منطقه مرکزی شامل مفدا اصفهان، شهرکرد، یزد و کاشان با امتیاز ۸۹۱.۷۵ رتبه پنجم و منطقه تهران با کسب ۱۰۰۵.۰۷ امتیاز رتبه اول، منطقه شمال با کسب ۹۸۲.۷۵ امتیاز رتبه دوم و منطقه غرب با کسب ۹۵۸.۱۶ امتیاز رتبه سوم را به دست آوردند.


وی، در خصوص ارزیابی مفداها در سطح سوم رتبه‌بندی تصریح کرد: این سطح بر اساس تعداد دانشجویان دانشگاه‌ها انجام شده که در این رتبه‌بندی دانشگاه‌های دارای بیش از ۵ هزار دانشجو با یکدیگر، دانشگاه‌های دارای ۲ هزار تا ۵ هزار دانشجو با یکدیگر و دانشگاه‌های دارای کمتر از ۲ هزار دانشجو نیز با یکدیگر مقایسه شده‌اند و مفدا کاشان رتبه اول دانشگاه‌های دارای ۲ هزار تا ۵ هزار دانشجو را کسب نمود.


دکتر گیلاسی در پایان از زحمات و خلاقیت های همکاران در مفدا و اعضای پرتلاش هیات تحریریه دانشجویی مفدا تشکر و بیان کرد: با اعلام شاخص‌های مذکور و امتیازهای تعلق گرفته امیدورام این مجموعه با نقاط ضعف و قوت خود آشنا شده و برای رشد کمی و کیفی فعالیت‌های خود برنامه‌ریزی کنند.


نظام‌نامه ارزیابی رتبه‌بندی شعب دانشگاهی را اینجا دریافت کنید.



  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2039
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین