میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 27 مهر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1403/07/25 - 10:57
  • 98
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZrRT
مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد:

پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان وام دانشجویی به دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان

دکتر مظاهری گفت: در دانشگاه علوم پزشکی کاشان در سال تحصیلی ۱۴۰۳ به ۳ هزار و ۳۶۸ نفر از دانشجویان بیش از ۱۲ میلیارد تومان وام دانشجویی پرداخت شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، به منظور حمایت از دانشجویان و کمک به تأمین بخشی از هزینه‌های تحصیلی، دانشگاه علوم پزشکی کاشان در سال تحصیلی ۱۴۰۳ مبلغی بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات دانشجویی به دانشجویان عزیز پرداخت کرد.
 
دکتر اشرف مظاهری مدیر امور دانشجویی دانشگاه با اعلام این خبر اظهار کرد: در سال تحصیلی گذشته، بیش از ۳ هزار ۳۶۸ دانشجوی دانشگاه از مزایای وام‌های دانشجویی بهره‌مند شدند که این وام‌ها در انواع مختلف از جمله تحصیلی، ضروری، ازدواج، ودیعه مسکن، شهریه و ... به دانشجویان واجد شرایط پرداخت شد.
 
وی با بیان این که بیشترین میزان وام پرداخت شده به دانشجویان، مربوط به وام تحصیلی بوده است، تصریح کرد: این وام به ۲ هزار ۵۴۷ نفر به مبلغ ۷۰ میلیارد و ۶۰۴ میلیون ریال پرداخت شده است.
 
دکتر مظاهری در تشریح جزئیات پرداخت وام‌های ضروری افزود: به ۵۱۵ نفر از دانشجویان مبلغ ۱۳ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال وام ضروری پرداخت شده است که از این میان به ۴ نفر از دانشجویان استعداد درخشان دانشگاه، وام ضروری دو برابر به مبلغ ۱۶۰ میلیون ریال اختصاص یافته است.
 
وی با اشاره به این که علاوه بر وام‌های تحصیلی و ضروری، دانشگاه به دانشجویان وام‌های ازدواج، ودیعه مسکن، تولد فرزند، شهریه، بیمه و ... نیز پرداخت کرده است، عنوان کرد: برای مثال، ۵۶ نفر از دانشجویان وام ازدواج به مبلغ ۱۴ میلیارد ریال دریافت نموده‌اند.
 
مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان هدف از پرداخت این وام‌ها را ایجاد زمینه مناسب برای رشد استعدادها و کمک به وضعیت تحصیلی و معیشت دانشجویان مستعد و همچنین حمایت از جوانی جمعیت برشمرد و خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی کاشان همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات مختلف از جمله پرداخت وام‌های دانشجویی، از دانشجویان خود حمایت کند.
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 134774
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین