میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/04/20 - 09:03
  • 357
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZT5

همکاری 145 هزار خیر سلامت با مجمع خیرین سلامت در کشور

معاون امور استان های مجمع خیرین سلامت کشور، از همکاری 145 هزار خیر سلامت با این مجمع خیرین سلامت در کشور خبر داد.

معاون امور استان های مجمع خیرین سلامت کشور، از همکاری 145 هزار خیر سلامت با این مجمع خیرین سلامت در کشور خبر داد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر اسماعیل غنیان در هفتمین نشست شورای خیرین سلامت کاشان و آران و بیدگل، با اشاره به اینکه مجمع خیرین سلامت کشور در سال 86 آغاز به کار کرد، گفت: خیرین این حوزه از ابتدای فعالیت این مجمع، 12 هزار میلیارد تومان در این راستا سرمایه گذاری کرده اند.


وی، با اشاره به اینکه بیش از 300 منطقه دارای مجمع خیرین هستند، افزود: با تمام مشکلات اقتصادی اقدامات خیرین در حوزه سلامت مانند گذشته، بی نظیر است.


معاون امور استان ها مجمع خیرین سلامت کشور، با اشاره به قدمت کار خیر در شهر دارالمومنین کاشان، از پیشکسوتان این عرصه زنده یاد آقایان حسن ارباب تفضلی و سید عباس گلابچی یاد کرد و گفت: حدود 50 میلیارد تومان خیرین در این دو شهرستان در سال گذشته هزینه کرده اند.


دکتر غنیان اظهار داشت: اثر اقدامات خیرین سلامت منطقه کاشان در تمام کشور نمایان است و این خیرین گرامی اقدامات بسیاری را در مناطق مختلف انجام داده اند و احداث بیمارستان در جنوب تهران توسط برادران مطهری (شرکت نرمینه) از این جمله می باشد.


مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کاشان نیز در این جلسه، با بیان اینکه از سال 1388 مجمع خیرین دانشگاه علوم پزشکی کاشان به طور رسمی کار خود را آغاز کرد، افزود: شناسایی و ساماندهی خیرین فعال در امر سلامت، برنامه ریزی برای بهره گیری صحیح از کمک ها و مشارکت های مردمی و هدایت این کمک ها به اولویت های دانشگاه در حوزه سلامت از اهداف این مجمع است.


دکتر حسین نیک زاد، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) "بیان فعالیت ها و دستاوردهای خیرین مشوقی برای دیگران خواهد شد" تصریح کرد: سابقه انجام امور خیر در حوزه بهداشت و درمان این منطقه به سال 1317 برمی گردد که نخستین مرکز خیرساز درمانی با عنوان بیمارستان نقوی توسط زنده یادحاج محمد صادق نقوی احداث گردید و در سال 1328 نیز با احداث بیمارستان اخوان توسط زنده یاد حاج علی اکبر اخوان ادامه یافت.


 وی، همچنین احداث زایشگاه کاشان به همت زنده یاد حاج محمود فقیهی نراقی در سال 1337، بیمارستان متینی در سال 1341 توسط زنده یادحاج تقی متینی و زایشگاه دکتر شبیه خوانی در سال 1356 توسط زنده یاد حاج محمد فقیهی نراقی را از دیگر اقدامات شاخص خیرین این منطقه عنوان کرد.


این گزارش حاکیست: هفتمین نشست شورای خیرین سلامت کاشان و آران و بیدگل در سالن دکتر محمد قریب دانشگاه علوم پزشکی کاشان با هدف انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرسین برگزار شد.



  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2559
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین