میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 13 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/09/26 - 20:32
  • 591
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zxe
با حضور رئیس کمیسیون غذا و دارو مجلس شورای اسلامی:

نشست هم اندیشی نخبگان و اساتید در دانشگاه برگزار شد

نشست هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی با موضوع تحلیل و بررسی مسائل روز با حضور نماینده مردم تهران و رئیس کمیسیون غذا و دارو مجلس شورای اسلامی، مسئول دفتر نهاد رهبری، مدیر حوزه ریاست دانشگاه، جمعی از معاونین و روساهای دانشکده ها و نیز فعالین فرهنگی دانشگاه 1401/9/26 در محل سالن دکتر قریب دانشکده پزشکی دانشگاه برگزار شد.

نماینده مردم تهران و رئیس کمیسیون غذا و دارو مجلس شورای اسلامی در این جلسه، به اتفاقات اخیر کشور اشاره کرد و به مقایسه این اتفاقات با حوادث سال های 1388، 1396 و 1397 پرداخت.
دکنر عبدالحسین روح الامینی خاطرنشان کرد: در تمامی این حوادث، ضعف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مشترک بوده که دشمن از این فرصت به خوبی استفاده کرده ولی در عین حال این اتفاقات تفاوت هایی هم با هم داشته است. 
وی افزود: اتفاقات سال 1388 رهبری واحد داشت و الگوی آن به صورت درختی بوده و از شکاف سیاسی (انتخابات و بهانه تقلب در انتخابات) برای بروز آن حوادث استفاده شد.
دکتر روح الامینی، با اشاره به اتفاقات سال 1396 و1398 اظهار داشت: این اتفاقات بدون رهبر بوده و معیشت و وضعیت اقتصادی  در ایجاد آن تاثیر داشته است.
وی، ویژگی حوادث اخیر را جنگی ترکیبی و شناختی عنوان کرد: این حوادث با ابزار رسانه شدت بیشتری گرفته و فاقد رهبری واحد بوده، سرعت تغییر تاکتیک میدان در میان اقشار مختلف بسیار سریع بوده و همچنین جنگی به شدت تهاجمی، بیرحمانه و خشن بوده است. 
دکتر روح الامینی خاطر نشان کرد: از دیگر ویژگی های این حوادث طبقه جمعیتی متوسط به بالا، هزینه های هنگفت دشمن جهت جاسوسی و سنین پایین شرکت کنندگان، استفاده از ظرفیت اختلافات قومی و احزاب و مشارکت بالا گروهک ها و ... می باشد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: در این حوادث تقریبا تمامی دانشگاه های کشور به جز دانشگاه پیام نور درگیر شدند.
وی، استفاد از ابزارهایی چون شعارنویسی، خشونت و وحشت افزایی، عمامه پرانی، نفروختن جنس به افراد را از جمله ابزارهای مورد استفاده در این حوادث برشمرد.
دکتر روح الامینی، در ادامه جلسه به مواردی از امور و مطالبات مربوط به وزارت بهداشت در مجلس از جمله کمبود دارو و اقدامات انجام شده در این مورد توسط مجلس شورای اسلامی پرداخت.
در ادامه جلسه اساتید و شرکت کنندگان در جلسه به بیان مسائل و موارد مدنظر خود پرداختند.
در پایان جلسه مراسم تکریم دکتر محمود سلامی دبیر سابق هم اندیشی اساتید دانشگاه و معارفه دکتر محمد آقاجانی دبیر جدید هم اندیشی اساتید انجام شد.
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 3053

تصاویر

نشست هم اندیشی  نخبگان و اساتید در دانشگاه برگزار شد نشست هم اندیشی  نخبگان و اساتید در دانشگاه برگزار شد نشست هم اندیشی  نخبگان و اساتید در دانشگاه برگزار شد نشست هم اندیشی  نخبگان و اساتید در دانشگاه برگزار شد نشست هم اندیشی  نخبگان و اساتید در دانشگاه برگزار شد نشست هم اندیشی  نخبگان و اساتید در دانشگاه برگزار شد نشست هم اندیشی  نخبگان و اساتید در دانشگاه برگزار شد
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین