میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 14 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/07/16 - 13:32
  • 221
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZZyB

نشست صمیمانه مسئول نهاد رهبری با کارکنان خوابگاه های دانشجویی دانشگاه برگزار شد

به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، نشست صمیمانه مسئول دفتر نهاد رهبری با کارکنان خوابگاه های دانشجویی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین عباس ابن علی در این نشست ، به بیان اهمیت کار پرسنل خوابگاه ها پرداخت و از آنان به خاطر زحمات شبانه روزی و مسئولیت سنگین تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: نهاد رهبری در همه زمینه ها به عنوان پشتوانه و همراه برای معاونت فرهنگی و دانشجویی عمل خواهد کرد و از هیچ حمایتی درجهت حصول حقوق کارکنان و پرسنل زحمت کش خوابگاه ها دریغ نخواهد کرد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه نیز گفت: ناظمه های خوابگاه مسئولیت سنگینی را بردوش دارند و سنگینی این مسئولیت به دلیل اطمینان و اعتمادی است که خانواده ها در سپردن فرزندان خود به خوابگاه ها دارند.

دکتر اعظم باقری، با بیان اینکه حضور روانشناس و مشاور مذهبی در خوابگاه ها امری واجب و اجتناب ناپذیر است، افزود: نسل جوان ما نیاز به فردی دارد که با اطمینان خاطر و اعتماد به بیان مشکلات خود بپردازد و از آن جهت که دانشجویان خوابگاهی از خانواده دور هستند، همکاران ما در خوابگاه ها نقش مادر را برای آنان دارند و باید برای رفع نیاز آنها احساس مسئولیت داشته باشند.

وی تصریح کرد: حلقه بزرگ اتصال دانشجویان با دانشگاه و مسئولین ناظمه های خوابگاه هستند و رفع نیازها و انتقال مشکلات و دغدغه های آنان به مسئولین به عهده پرسنل خوابگاه هاست و از این بابت من از آنان به خاطر این تلاش شبانه روزی و کار خطیر تقدیر و تشکر می نمایم.

دکتر باقری ادامه داد: معاونت فرهنگی و دانشجویی سعی دارد تا باکمک پرسنل خوابگاه ها بستر شادی و نشاط بیشتری را برای دانشجویان فراهم نماید و فعال سازی سالن های ورزشی ،ایجاد ایستگاه های سلامت و... از جمله این برنامه هاست.

حجت الاسلام غلامی معاون نهاد رهبری دانشگاه نیز در ادامه جلسه، به لزوم ایجاد فضای معنوی در خوابگاه ها اشاره کرد و گفت: هرچه محیط خوابگاه ها معنوی تر باشد مشکلات ما در اداره آنها کمتر خواهد بود و ایجاد فضای مذهبی وآرامش معنوی و روحی زمینه ساز تربیت صحیح نسل جوان در خوابگاه ها می باشد.

دکتر اشرف مظاهری مدیر امور دانشجویی دانشگاه نیز، ضمن تشکر از زحمات پرسنل خدوم خوابگاه ها به بیان مشکلات مالی وحقوقی آنان پرداخت و حاضرین نیز به بیان مشکلات و دغد غه های خود پرداختند.

لازم به ذکر است در پایان از یکی از ناظمه های خوابگاه در راستای جوانی جمعیت و فرزندآوری تقدیر به عمل آمد و هدیه پرداخت هزینه سفر به مشهد مقدس به ایشان به همراه خانواده اهدا گردید.

 

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,دانشجویی فرهنگی
  • کد خبر : 108243
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین