میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 13 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/06/08 - 11:11
  • 436
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZU5z

نشست رئیس دانشگاه با مسئولین شهرداری کاشان برگزار شد

نشست رئیس دانشگاه با شهردار کاشان و جمعی از مسئولین این سازمان روز سه شنبه 07/06/1402 در سالن شهید زارع ستاد مرکزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، رئیس دانشگاه در این نشست، به ارائه گزارش مختصر اقدامات صورت گرفته، برنامه های مهم آتی و همچنین فرصت ها و تهدید های توسعه حوزه سلامت پرداخت.

دکتر کورش ساکی، قول مساعدت و همکاری جهت ارائه خدمات سلامت به کارکنان شهرداری و ارائه مجوز های لازم در صورت درخواست از سوی شهردار را داد و خواستار توسعه تعامل و همکاری بیش از پیش شهرداری با دانشگاه شد.

شهردارکاشان نیز در این نشست، همکاری و همراهی با دانشگاه علوم پزشکی برای توسعه فعالیت های حوزه سلامت و خدمت به مردم کاشان را از اولویت های مهم شهرداری بیان کرد.

مهندس کیومرث محمدپور، با اشاره به اهمیت و اولویت ویژه سلامت از نظر نظام افزود: در این راستا شهرداری تا حد توان، از هیچ کمکی به دانشگاه علوم پزشکی دریغ نمی کند و در خصوص حل مشکلات دانشگاه در راستای جبران عقب ماندگی ها و خدمت به مردم در حد توان مساعدت خواهد کرد.

یادآور می شود قرارداد حمل و دفع پسماندهای عفونی و غیر عفونی همه واحدهای تحت پوشش دانشگاه (بهداشت، درمان و ... ) درکاشان، اصلاح پروانه ساختمانی بیمارستان دردست احداث بقیه الله با توجه به افزایش طبقات، قرارداد استفاده کارکنان شهرداری از خدمات واحدهای بهداشتی و درمانی تحت پوشش دانشگاه و ... از موضوعات این نشست بود.

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,توسعه,ریاست
  • کد خبر : 103279

تصاویر

کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین