میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 13 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/04/25 - 12:50
  • 455
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZoEa

نشست رئیس دانشگاه با خیرین سلامت آران و بیدگل برگزار شد

نشست رئیس دانشگاه، به همراه رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه و اعضای مجمع خیرین سلامت کاشان با هیات مدیره بیمارستان ثامن الحجج (ع) و خیرین سلامت آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، رئیس دانشگاه، در این نشست گفت: باید با همدلی و همیاری مستمر و همکاری دوجانبه دانشگاه و خیرین از تمام ظرفیت بیمارستان خیرساز ثامن الحجج (ع) استفاده کرد و گام های موثری در جهت پیشبرد اهداف حوزه سلامت و خدمت رسانی به مردم این عرصه برداشته شود.

دکتر کوروش ساکی، با اشاره به نقش خیرین در طی سالیان متمادی در این منطقه که موجب ارتقاء سطح خدمات بهداشتی و درمانی مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل شده اند، اظهار امیدواری کرد: با انجام خدمات ویژه و منحصر به فرد، خریداری تجهیزات به روز و کمیاب و تامین نیروی انسانی متخصص و فنی مورد نیاز این بیمارستان، ضمن خدمت رسانی به مردم این منطقه به سایر مناطق نیز خدمت رسانی انجام شود.

رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه نیز در این دیدار افزود: امید است با کمک خیرین آران و بیدگل، مشارکت مجمع خیرین سلامت و حمایت‌های مسئولین دانشگاه و با استفاده از راهکارهای جدید و زود بازده این بیمارستان به صورت کامل فعال شود. 

لازم به ذکر است: در این جلسه مقرر گردید صندوقی به صورت هیات امنایی توسط خیرین سلامت این منطقه راه اندازی شود که از منبع درآمد آن برای پرداخت حق الزحمه و کارانه پزشکان متخصص استفاده شود و پس از پرداخت مطالبات توسط سازمان تامین اجتماعی، وجوه برداشته شده به صندوق برگردد.

این گزارش حاکیست: در نظر گرفتن ضریب k  یک و نیم برابری برای پزشکان متخصصی که با این مرکز درمانی قردادمنعقد نمایند و مذاکره با پادگان شهید کبریایی ارتش مبنی بر همکاری در خصوص عقد قرارداد با تعرفه دولتی و تامین نیروی متخصص برای این مرکز درمانی از دیگر موضوعات این نشست بود.

دکتر منوچهر سلیمیان سرپرست بیمارستان ثامن الحجج (ع) در این نشست، با اشاره به اقدامات صورت گرفته و اخذ پروانه بیمارستان گفت: مشکلات فیزیکی و ساختمانی این بیمارستان مانند لنژری، آشپزخانه، فضاسازی محیط، پارکینگ، تصفیه خانه، سردرب و غیره توسط خیرین محترم در حال پیگیری و انجام است.

لازم به ذکر است: در این جلسه انتقادات، پیشنهادات و راهکارهای رفع مشکلات بیمارستان ثامن الحجج (ع) آران و بیدگل به صورت هیات امنایی توسط خیرین این بیمارستان مطرح شد و مقرر گردید اقداماتی دوجانبه توسط دانشگاه و خیرین جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم صورت گیرد.

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,ریاست
  • کد خبر : 15014

تصاویر

نشست رئیس دانشگاه با خیرین سلامت آران و بیدگل برگزار شد نشست رئیس دانشگاه با خیرین سلامت آران و بیدگل برگزار شد نشست رئیس دانشگاه با خیرین سلامت آران و بیدگل برگزار شد نشست رئیس دانشگاه با خیرین سلامت آران و بیدگل برگزار شد نشست رئیس دانشگاه با خیرین سلامت آران و بیدگل برگزار شد
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین