میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 13 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/10/07 - 13:36
  • 915
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zcf

نشست رئیس دانشگاه با اعضای مجمع خیرین سلامت کاشان

نشست رئیس دانشگاه، به همراه رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه با اعضای مجمع خیرین سلامت کاشان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر کورش ساکی در این نشست گفت: با  همدلی و همیاری مستمر می توانیم گام های موثری در جهت پیشبرد اهداف حوزه سلامت و ادامه خدمت رسانی به مردم در این عرصه برداریم.

دکتر کوروش ساکی، به نقش مجمع خیرین در ارائه خدمات به مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل به خصوص مشارکت در ساخت و ساز بیمارستان های امام حسن مجتبی(ع) و ثامن الحجج (ع) آران و بیدگل و بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) کاشان اشاره کرد و افزود: نقش این مجمع در طی سالیان متمادی در ارتقاء سطح خدمات بهداشتی و درمانی به مردم قابل توجه است.

رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه نیز در این دیدار اظهار امیدواری کرد: بتوانیم با کمک مجمع خیرین سلامت، خیرین را در احداث پروژه های عمرانی عظیم به خصوص تکمیل بیمارستان های ثامن الحجج (ع)، امام حسن مجتبی(ع) و بقیه الله الاعظم (عج) که جزء مهم ترین نیازهای منطقه در حوزه سلامت است، ترغیب کنیم و از همدلی و همراهی بیشتر خیرین بهره مند شویم.

دکتر حسین نیک زاد رئیس مجمع خیرین سلامت کاشان نیز در این دیدار گفت: مجمع خیرین سلامت همیشه یار و همراه دانشگاه در جهت رفع نیازهای بهداشتی، درمانی و آموزشی بوده است و همواره در جهت ارتقا سلامت مردم منطقه گام بر می دارد.

لازم به ذکر است: در این جلسه پیشنهاد مدیریت بیمارستان ثامن الحجج (ع) آران و بیدگل به صورت هیات امنایی توسط خیرین این بیمارستان مطرح شد و مقرر گردید در جلسه آتی هیات امنای دانشگاه مورد بررسی قرار گیرد.

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,ریاست
  • کد خبر : 3090

تصاویر

نشست رئیس دانشگاه با اعضای مجمع خیرین سلامت کاشان نشست رئیس دانشگاه با اعضای مجمع خیرین سلامت کاشان
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین