میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 16 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/07/11 - 08:12
  • 429
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zu9

مراسم گرامیداشت روز جهانی قلب و هفته سالمند در آران و بیدگل برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز جهانی قلب و هفته سالمند ویژه سالمندان در شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

مراسم گرامیداشت روز جهانی قلب و هفته سالمند ویژه سالمندان در شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.


 


متخصص قلب و عروق و عضو هیات علمی دانشگاه، با اشاره به نامگذاری هفتم مهرماه به عنوان روز جهانی قلب گفت: بنابر اطلاعات سازمان جهانی بهداشت (WHO) بیماری های قلبی عروقی مهم ترین علت مرگ و میر و ناتوانی در سراسر دنیا است و در سال های اخیر آمار مرگ و میر بیماران قلبی و عروقی افزایش چشمگیری داشته است.


دکتر فریبا رایگان افزود: این مساله اهمیت اطلاع رسانی در خصوص راه های پیشگیری از بروز بیماری و عوارض قلبی عروقی  را بیش از پیش نمایان می کند و به این  منظور روز جهانی قلب جهت برنامه‌ریزی برای پیشگیری از بروز بیماری‌های قلبی، اطلاع رسانی مناسب به افراد جامعه و مبارزه همه جانبه با عوامل خطرساز بیماری‌های قلبی و با" شعار امسال سلامت قلب سلامت جامعه "نام گذاری شده است.


وی، در ادامه در خصوص عوامل خطر، راه های پیشگیری و نشانه های بیماری های قلبی عروقی مطالبی را بیان کرد و به سوالات سالمندان پاسخ داد.


کارشناس مسئول واحد سلامت جمعیت و خانواده مرکز بهداشت شهرستان آران و بیدگل نیز در این مراسم، در خصوص مقام و منزلت سالمندان و نقش آن ها در خانواده سخنانی را ایراد نمود.


لازم به ذکر است: این مراسم با همکاری شهرداری و مدیریت بوستان مهربانو در محل بوستان مهربانو شهرستان آران و بیدگل برگزار گردید و در پایان، شرکت کنندگان با حضور مربی ورزشی، حرکات ورزشی انجام دادند.


 


  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2765
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین