میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 16 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/07/26 - 09:51
  • 496
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Zga

مراسم دورهمی تشنگان خدمت در دانشگاه برگزار شد

مراسم دورهمی تشنگان خدمت ویژه تجلیل از نیروهای خدماتی دانشگاه با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان و جمعی از مسئولین دانشگاه، شامگاه یکشنبه مورخ 24 مهرماه در سالن آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه برگزار شد.

مراسم دورهمی تشنگان خدمت ویژه تجلیل از نیروهای خدماتی دانشگاه با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان و جمعی از مسئولین  دانشگاه، شامگاه یکشنبه مورخ 24 مهرماه در سالن  آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی، امام جمعه شهرستان کاشان در این مراسم، ضمن تشکر از ابتکار عمل برای برگزاری این مراسم اظهار داشت: ارزش کار نیروهای خدماتی بسیار بالا است و توفیق انجام آن فقط از جانب خدا می باشد.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی، با اشاره به دعای مکارم اخلاق صحیفه سجادیه اظهار داشت: خدمت به شیعیان علی (ع) حسنه ای است که قیمت آن را فقط خدا میداند.
وی، همچنین از نیروهای خدماتی خواست که در انجام کارهایشان جهادی عمل کنند و با خدا معامله کنند و اجر و مزد کار را فقط از خدا بخواهند.
دکتر محمود خاکساری مهابادی مدیر حوزه ریاست نیز در این مراسم، ضمن تشکر از این عزیزان، قول پیگیری مسائل و مشکلات مطروحه را داد.
مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه در ابتدای مراسم، هدف از برپایی مراسم را ارج نهادن به خدمات و تلاش های نیروهای خدماتی مجموعه دانشگاه به ویژه در ایام کرونا عنوان کرد.
حجت الاسلام و المسلمین عباس ابن علی گفت: تلاش های قابل تحسین این بزرگواران هم در زمینه خدمات و هم در زمینه برگزاری مراسم های معنوی حاکی از باور و اعتقادات قلبی آنهاست و در نزد خداوند جایگاه ویژه ای خواهد داشت.
وی، همچنین با توجه به اهمیت و جایگاه نقش نیروهای خدماتی در ارائه بهتر و خدمت رسانی مطلوب تر به بیماران و ارباب رجوع، خواستار برگزاری مراسم تقدیر از این عزیزان به صورت سالانه و در قالب جشنواره گرامیداشت حضرت قنبر غلام امام علی (ع) شد.
دکتر اشرف مظاهری مدیر دانشجویی دانشگاه نیز، ضمن تشکر از زحمات و خدمات عزیزان، خواستار پیگری جهت تبدیل وضعیت و پرداخت حق الزحمه آنها شد.
دکتر زجاجی کاشانی استاد گروه معارف دانشگاه نیز در این مراسم، به بیان نکاتی از زندگینامه، شخصیت و زوایایی فکری قنبر غلام امام علی (ع)  پرداخت.
وی، با بیان اینکه این شخصیت بزرگوار حدود 55 سال در خدمت امام علی (ع) و اهل بیت (ع) بوده اند، اظهار داشت: بصیرت و اخلاص قنبر، از مهمترین جنبه های زندگی این شخصیت بوده که نشان از تبعیت ایشان به طور کامل از امام علی (ع) بوده است.
نماینده نیروهای خدماتی نیز ضمن تشکر از نهاد رهبری دانشگاه جهت برگزاری این مراسم، به بیان مشکلات و دغدغه های این قشر عزیز پرداخت.


  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2809
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین