میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/09/18 - 15:45
  • 858
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZJE

مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشکده پزشکی برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشکده پزشکی با حضور رئیس دانشگاه، جمعی از مدیران و مسئولین دانشگاه و دانشکده پزشکی روز سه شنبه مورخ 1400/9/16 در سالن دکتر محمد قریب برگزار شد.




مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشکده پزشکی با حضور رئیس دانشگاه، جمعی از مدیران و مسئولین دانشگاه و دانشکده پزشکی روز سه شنبه مورخ 1400/9/16 در سالن دکتر محمد قریب برگزار شد.


 به گزارش وب دا، رئیس دانشگاه در این مراسم، ضمن تبریک روز دانشجو  به دانشجویان و اساتید گرانقدر دانشگاه اظهار داشت: خانواده دانشگاه یک خانواده صمیمی، پویا، فعال است که تمامی اعضای هیات علمی و کارکنان برای رسیدن به اهداف دانشگاه و پرورش دانشجویانی متعهد و نخبه تلاش می کنند.


 دکتر سید علیرضا مروجی گفت: دکتر اسماعیل فخاریان علاوه بر مدیریتی هوشمندانه و عالی دانشکده پزشکی در حوزه درمان نیز تلاش های فراوانی را انجام داده اند و از زحمات ایشان تشکر می کنیم و توفیق روز افزون دکتر فخاریان را از خداوند منان مسئلت داریم.


 وی با بیان اینکه بیشترین تعداد اعضای هیات علمی و دانشجو به دانشکده پزشکی اختصاص دارد و عملکرد و اقدامات آموزشی و پژوهشی این دانشکده بر سایر واحد های دانشگاه تاثیر می گذارد،  از قبول زحمت دکتر مهدی نورالدینی در سمت سرپرستی دانشکده پزشکی تشکر کرد.


 دکتر اسماعیل فخاریان، رییس سابق دانشکده پزشکی با بیان اینکه یک سال از قبول مسئولیت سرپرستی دانشکده می گذرد، اظهار داشت: وظیفه انسانی، اجتماعی و دینی هر فردی است که در مسیر حرکت، فراتر از قبل در مسیر پیشرفت گام بردارد.


 دکتر فخاریان، با اشاره به رسالت دانشکده پزشکی مبنی بر اینکه "ما برآنیم که دانشجویانی تربیت کنیم که در موقعیت حرفه ای از اساتید خود برتر باشند" ابراز امیدواری کرد: دکتر نورالدینی به همراه تیم جدید و کارکنان دانشکده پزشکی به سمت پیشرفت بیش از پیش دانشجویان و دانشکده پزشکی گام های موثری بردارند.


 دکتر مهدی نورالدینی سرپرست جدید دانشکده پزشکی دانشگاه، نیز ضمن تشکر از حسن نیت رئیس دانشگاه، از دکتر اسماعیل فخاریان  به دلیل مدیریت موفقی که در این یکسال داشته اند قدردانی کرد و اظهار داشت: همچنان از فرامین و نظرات استاد گرانقدر در ادامه مسیر اعتلای دانشکده بهره مند خواهیم شد.


 معاون آموزشی علوم پایه دانشکده پزشکی و سایر مدیران دانشکده نیز با اشاره به چهره مردمی و دوست داشتنی و تلاشهای پیگیرانه و دلسوزانه دکتر فخاریان نه تنها برای دانشکده و دانشگاه بلکه برای سلامت شهرستان، از زحمات ایشان تشکر و برای وی­­ در تمامی مراحل زندگی آرزوی توفیق روز افزون نمودند.


 گفتنی است: در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات دکتر اسماعیل فخاریان تقدیر و تشکر به عمل آمد.





 




  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2037
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین