میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 16 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/07/02 - 14:46
  • 723
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Zg9
به مناسبت هفته دفاع مقدس:

مراسم تجدید میثاق با شهدا برگزار شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس، مراسم تجدید میثاق و ادای احترام به مقام شامخ شهدا با حضور رئیس دانشگاه، نماینده کفیل مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه، روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های کاشان و آران و بیدگل، معاونین، مدیران و جمعی از کارکنان دانشگاه در روز شنبه مورخ 2/8/1401 در محل یادمان شهدای گمنام دانشگاه برگزار شد.

به مناسبت هفته دفاع مقدس، مراسم تجدید میثاق و ادای احترام به مقام شامخ شهدا با حضور رئیس دانشگاه، نماینده کفیل مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه، روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های کاشان و آران و بیدگل، معاونین، مدیران و جمعی از کارکنان دانشگاه در روز شنبه مورخ 2/7/1401 در محل یادمان شهدای گمنام دانشگاه برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه، رئیس دانشگاه در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور شکل گیری یکی از حماسه های سترگ و الهام بخش تاریخ بشریت است که در بستر آن انقلاب اسلامی و ملت مومن و انقلابی از گزند توطئه های شیطانی بیگانگان و دشمنان کینه توز به سلامت عبور کرد و جنگ و نبرد تحمیلی نابرابری که برای نابودی انقلاب و نظام اسلامی طراحی، مدیریت و عملیاتی شده بود را به فرصتی برای اوج گیری جمهوری اسلامی در پهنه جهانی تبدیل ساخت.


دکتر کورش ساکی افزود: آزادی، استقلال و عزت جهانی کنونی ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا به ویژه شهدای هشت سال دفاع مقدس است که ثابت کردند با اتحاد و همبستگی، هیچ قدرتی قادر به دست اندازی به مرزهای مقدس کشور نخواهد بود همانطور که امروزه علیرغم فشارهای شدید اقتصادی، مردم با بصیرت و ولایت مدار کشورمان، مقابل تحریم‌ها و تهدیدها ایستاده‌اند.


وی، با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی اتفاق زیبا در دل تلخی ها بود علیرغم اینکه جنگ خساراتی را در پی داشت اما قدرت اتحاد را به ما و غیرت واقعی یک ملت را به دشمن نشان داد، تصریح کرد: امروز نیز در عرصه سلامت شاهد جانفشانی مدافعان سلامت هستیم.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان نیز در مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، تأسی از فرهنگ عاشورای حسینی را عاملی مؤثر در تقویت روحیه رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس دانست.


سرهنگ اکبری، با اشاره به اینکه آزادی خواهانی که با مقاومت سرسختانه و بی نظیر خویش در آن دوران توانستند طومار استکبار و دشمنان این مرز و بوم را در هم بپیچند و قدرت دفاع ایرانیان را به رخ جهانیان بکشند، گفت: امروز بر تک تک ما واجب است که در راستای حفظ ارزش‌ها، آرمان‌ها و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و همچنین حفاظت و حراست از درخت تنومند انقلاب شکوهمند اسلامی کوشا و ساعی باشیم و در صف مقدم رهروان امام راحل حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شهدای گرانقدر بایستیم.


لازم به ذکر است: در این مراسم با اهدای گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام شد و در پایان مراسم با اهدای لوح و کارت هدیه از خانواده شهیدان کارمند شهید محمد حسین مصلحی و شهید رمضانعی استادی و خانواده جانباز سرافراز حاج حسین لاجوردی و رزمنده جانباز ناصر قاسمی (دارای بالاترین میزان حضور در جبهه:51ماه، در بین کارمندان ایثارگر وزارت بهداشت) تقدیر شد.




  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2752
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین