میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 13 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/09/10 - 10:00
  • 609
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /Z8d

مراسم بزرگداشت روز پرستار و هفته بسیج در معاونت بهداشتی برگزار شد

به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار و هفته بسیج، مراسمی همراه با روایتگری یادگاران دوران عشق و ایثار و تجلیل از پرستاران گرانقدر و بسیجیان جان بر کف، روز سه­ شنبه مورخ ۱۴۰۱/۹/۸ همراه با نماز ظهر و عصر و مدیحه سرایی در تالار سلامت معاونت بهداشت برگزار شد...

به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار و  هفته بسیج، مراسمی همراه با روایتگری یادگاران دوران عشق و ایثار و تجلیل از پرستاران گرانقدر و بسیجیان جان بر کف، روز  سه­ شنبه  مورخ ۱۴۰۱/۹/۸   همراه با نماز ظهر و عصر و مدیحه سرایی در تالار سلامت معاونت بهداشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر مهدی دلاوری معاون بهداشت دانشگاه در این مراسم، ضمن تبریک فرارسیدن  ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، از تمامی پرستاران به پاس تلاش‌های صادقانه شان تشکر کرد و همچنین هفته بسیج را بر تمامی بسیجیان تبریک گفت.

دکتر حسن مقدم عضو هیأت علمی دانشگاه شهیدرجایی کاشان نیز در ادامه، با توصیف شخصیت حضرت زینب (س) و گرامیداشت هفته بسیج سخنانی را بیان کرد.

لازم به ذکر است: این مراسم با مدیحه سرایی و با اهدای لوح تقدیر به پرستاران به پایان رسید.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,بهداشت
  • کد خبر : 2972

تصاویر

مراسم بزرگداشت روز پرستار و هفته بسیج در معاونت بهداشتی برگزار شد مراسم بزرگداشت روز پرستار و هفته بسیج در معاونت بهداشتی برگزار شد
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین