میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/12/24 - 08:32
  • 342
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZXH

ما از رسانه ها انتظار داریم در کنار هم باشیم

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: ما از رسانه ها انتظار داریم در کنار هم باشیم و کارهای بزرگ به نفع مردم انجام بدهیم زیرا اگر کنار هم نباشیم و تقابل بوجود آید هدر رفت نیرو و انرژی خواهیم داشت.

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: ما از رسانه ها انتظار داریم در کنار هم باشیم و کارهای بزرگ به نفع مردم انجام بدهیم زیرا اگر کنار هم نباشیم و تقابل بوجود آید هدر رفت نیرو و انرژی خواهیم داشت.

به گزارش وب دا، دکتر کورش ساکی در نشست خبری روز دوشنبه 23 اسفند ماه سال جاری افزود: رسانه می تواند با تشریح وضعیت موجود بدون پیش داوری، توهین و یک تنه به قاضی رفتن، مسائل و مشکلات مردم را مطرح و در جهت مرتفع نمودن آن گام بردارد.

وی با بیان تجربه خود در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در خصوص گزارش چاپ شده در یک روزنامه محلی با موضوع کلینیک بیمارستان اصلی شهر اظهار داشت: همین گزارش منشا خیری برای اصلاح روند درمان مردم در این منطقه شد.

دکتر ساکی، با اشاره به اهمیت و قدرت رسانه در عصر جدید،  تصریح کرد: رسانه همانطور که از اسمش پیداست یعنی بلاغت یعنی رساندن، بنابراین ارزش کار رسانه بسیار بالاست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: استثنای این منطقه نسبت به سایر مناطق کشور دارا بودن مردمان بسیار متعالی است.

دکتر ساکی افزود: مردمان خیر این منطقه، خودشان به سراغ دانشگاه می آیند و برای انجام کارهای خیر در حوزه سلامت داوطلب می شوند.

 وی در مورد اقدامات مالی دانشگاه گفت: دانشگاه بعلت رسالتهای ویژه ای که در خصوص سلامت و جان انسانها دارد از سایر ادارات و سازمانهای دولتی جدا می باشد  اما از قوانین حسابرسی و دیوان محاسبات مستثنی نیست.

سرپرست دانشگاه، با اشاره به سوابق مدیریتی خود در چند دانشگاه علوم پزشکی کشور اظهار امیدواری کرد: انشاء الله بتوانیم برنامه های خوبی در جهت توسعه دانشگاه و سلامت منطقه اجرا کنیم.

وی با بیان این مطلب که کرونا آسیب زیادی به سیستم درمان وارد کرده و منجر به ضرردهی این سیستم شده گفت: ما باید با بازنگری و ساماندهی امور و شناسایی نقاط هزینه ای، در جهت رسیدن به تعادل مالی تلاش کنیم.

دکتر ساکی، نبود دانشکده داروسازی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان را یکی از نقاط ضعف برشمرد و گسترش مراکز تحقیقاتی و دانش بنیان، استفاده از ظرفیت مردم و خیرین، تقویت حوزه های مختلف در دانشگاه و ... را از جمله برنامه های خود در این منطقه عنوان کرد.


  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2221
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین