میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/12/24 - 08:22
  • 289
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZVH

فعالیت 31 پایگاه عملیاتی اورژانس پیش بیماستانی در ایام تعطیلات نوروزی

دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از فعالیت 31 پایگاه عملیاتی اورژانس پیش بیماستانی در ایام تعطیلات نوروزی از روز 25 اسفند1400 لغایت 15 فروردین 1401 خبر داد.

 دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از فعالیت 31 پایگاه عملیاتی اورژانس پیش بیماستانی در ایام تعطیلات نوروزی از روز 25 اسفند1400 لغایت 15 فروردین 1401 خبر داد.
 به گزارش وب دا، دکتر حسین ریاحی در نشست خبری روز دوشنبه 23 اسفند سال جاری افزود: 9پایگاه شهری و 16 جاده ای در شهرستان کاشان و 2 پایگاه شهری و 4 جاده ای در  آران و بیدگل در این ایام فعال هستند و به همشهریان و مسافران نوروزی خدمات ارائه می دهند.

وی به فعالیت ایستگاه های سلامت در محل پایگاه های جاده ای اورژانس پیش بیمارستانی برای ارائه خدمات درمانی سرپایی به  مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: پوشش کامل تجمعات و مراکز اسکان توسط اورژانس پیش بیمارستانی از دیگر برنامه های نوروز است.

وی اظهار داشت: بیمارستان ها و اورژانس های منطقه نیز در این ایام برای ارائه خدمات درمانی سرپایی و بستری به بیماران فعالیت 24 ساعته خواهند داشت.

به گفته وی، تیم های بازرسی معاونت درمان از مراکز درمانی و بیمارستان های سطح شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل و پایگاه های اورژانس 115 منطقه، طبق برنامه ریزی انجام شده در تمام ایام طرح نوروزی بازدید و بازرسی بعمل می آورند.

دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: نظارت و تشدید بازرسی بهداشت محیط از کلیه مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی تحت پوشش با در نظر گرفتن اولویت مراکز و اماکن حساس از فعالیتهای دانشگاه در این ایام است.

 وی، نظارت و کنترل بهداشت موادغذایی با اولویت موادغذایی حساس، بازرسی و نظارت بر سامانه آبرسانی بمنظور کنترل کیفی مستمر آب آشامیدنی عموم مردم در مناطق شهری و روستایی، کنترل مراکز و اماکن از نظرممنوعیت استعمال و عرضه دخانیات به ویژه قلیان و برخورد قانونی لازم، رسیدگی به شکایات سامانه 190 وزارت بهداشت و ... را از دیگر برنامه های دانشگاه در تعطیلات نوروز 1401 بیان کرد.

 دکتر حسین ریاحی افزود: برنامه ریزی برای دسترسی آسان مردم به داروخانه ها و تامین دارو و تجهیزات، تامین تجهیزات پزشکی  و داروهای بیمارستانی برای بیمارستان های دانشگاهی، بازدید تیم های بازرسی معاونت غذا و دارو از تمام داروخانه ها و مراکز و کارخانجات تولید مواد غذایی طبق برنامه ریزی انجام شده در تمام ایام طرح نوروزی از جمله اقدامات دانشگاه می باشد.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2219
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین