در آستانه روز مهندس:
سرپرست دانشگاه با پرسنل مرکز آمار و فناوری اطلاعات دیدار کرد
در آستانه روز مهندس، سرپرست دانشگاه با مدیر و پرسنل مرکز آمار و فناوری اطلاعات به صورت مجازی امروز مورخ 4/12/1400دیدار کرد.
بازدید سرپرست دانشگاه از پایگاه سلامت شهرک 22 بهمن
دکتر کورش ساکی سرپرست دانشگاه، از پایگاه سلامت شهرک 22 بهمن بازدید کرد.
جلسه هیات ممیزه دانشگاه تشکیل شد
جلسه هیات ممیزه دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه و سایر اعضاء روز یک شنبه مورخ اول اسفند ۱۴۰۰، در ستاد مرکزی دانشگاه تشکیل شد.
پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز مهندس
رئیس دانشگاه، در پیامی پنجم اسفندماه زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را به تمامی تلاشگران این عرصه در دانشگاه تبریک گفت.
استرس و نگرانی یکی از رایج ترین مشکلات سلامت روان به دنبال کووید19 است
معاون بهداشتی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: استرس و نگرانی یکی از رایج ترین مشکلات سلامت روان به دنبال بحران همه گیری کووید19 است.
از ابتدای 9 ماهه سال جاری:
حدود یک هزار بازرسی در حوزه غذا و دارو انجام شده است
معاون غذا و دارو دانشگاه اظهار داشت: حدود یک هزار بازرسی در حوزه غذا و دارو در 9 ماهه سال جاری انجام شده است.
به مناسبت هفته سلامت مردان عنوان شد:
تاکنون 25 درصد مردان منطقه کاشان نوبت سوم پوشش کامل واکسیناسیون کووید 19 را دریافت کردند
معاون بهداشتی دانشگاه گفت: تاکنون بیش از 25 درصد مردان 30 تا 60 سال شهرستان های کاشان و آران و بیدگل نوبت سوم پوشش کامل واکسیناسیون کووید 19 را دریافت کردند.
نشست گسترش همکاری مشترک بین دانشگاه و سازمان تامین اجتماعی
نشست گسترش همکاری مشترک بین معاونت درمان از سوی دانشگاه و سازمان تامین اجتماعی روز شنبه مورخ 1/12/1400در دفتر اسناد پزشکی سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.
جلسه اعتبار بخشی برنامه پزشکی عمومی برگزار شد
جلسه اعتبار بخشی برنامه پزشکی عمومی با حضور معاونین درمان، دانشجویی فرهنگی، آموزشی، غذا و دارو و بهداشتی، سرپرست و مسئولین دانشکده و مسئولین حوزه های مدیریت عالی و اجرایی، رسالت و اهداف و دانشجویان اعتباربخشی در سالن طبیب دانشکده پزشکی برگزار شد.
سرپرست فرمانداری ویژه کاشان:
امنیت غذایی و حفظ سلامت مردم در اولویت فرمانداری است
سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: امنیت غذایی و حفظ سلامت مردم در شرایط فعلی، موضوع بسیار حائز اهمیت و در اولویت فرمانداری است.