میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 11 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1403/02/24 - 09:52
  • 383
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z1aR

سومین جلسه بررسی مشکلات بیمارستان شهید دکتر بهشتی با حضور رئیس دانشگاه برگزار شد

در راستای رسیدگی به مسائل و مشکلات بیمارستان شهید دکتر بهشتی، سومین جلسه بررسی این چالش‌ها با حضور دکترساکی رئیس دانشگاه ،و جمعی از مدیران و کارشناسان دانشگاه و مسئولین بیمارستان در سالن کنفرانس این مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه،دکتر ساکی  ضمن تبریک دهه کرامت، از خدمات ارزشمند کادر درمانی و پشتیبانی بیمارستان شهید دکتر بهشتی  تقدیر و تشکر کرد و گفت: "این بیمارستان به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز درمانی استان و دانشگاه، نقش حیاتی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم منطقه ایفا می‌کند.

 

وی افزود: ما تمام تلاش خود را برای رفع موانع و مشکلات موجود در این مرکز به کار خواهیم گرفت تا شاهد ارتقای سطح کیفی خدمات و رضایت هرچه بیشتر بیماران باشیم."

 

دکتر ساکی در ادامه با اشاره به ضرورت نظارت دقیق بر فرآیندهای مختلف درمانی و پشتیبانی، از مسئولین بیمارستان خواستند تا با جدیت و اهتمام بیشتری نسبت به پیگیری و اجرای مصوبات جلسات اقدام نموده و در اسرع وقت نتایج حاصله را به ستاد مرکزی دانشگاه منعکس کنند تا تمهیدات لازم برای رفع مشکلات و چالش‌های موجود اتخاذ گردد.

 

در این جلسه، حاضران پس از استماع گزارشی از مشکلات بیمارستان در حوزه‌های مختلف از جمله تاسیسات (آسانسورها و سردخانه‌ها)، کمبود نیروی انسانی، مسائل رفاهی و پرداختی پرسنل، به بحث و تبادل نظر پیرامون راهکارهای رفع این چالش‌ها پرداختند. در نهایت، تصمیمات مؤثری جهت بهبود وضعیت موجود در بیمارستان اتخاذ شد.

 

همچنین در این جلسه، با توجه به نیاز مبرم بیمارستان به نیروی انسانی بیشتر، با موافقت ریاست دانشگاه، مجوز استخدام تعدادی کمک‌پرستار و پرسنل خدماتی برای این مرکز صادر گردید.

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,ریاست
  • کد خبر : 129505

تصاویر

کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین