میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 13 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/03/29 - 12:27
  • 913
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZmVa

سه هزار تصویربرداری پزشکی هسته ای در کاشان انجام شد

مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان، از انجام سه هزار تصویربرداری پزشکی هسته ای در این مرکز در سال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر سید مهدی موسوی اظهار داشت: اسکن هسته ای قلب، استخوان، تیروئید و پاراتیروئید در این مرکز انجام می شود.

وی گفت: بخش تصویربرداری پزشکی هسته ای این بیمارستان به عنوان تنها مرکز تصویربرداری پزشکی هسته ای منطقه شمال استان اصفهان است که با تعرفه دولتی به همشهریان و بیماران از شهرهای همجوار از جمله نطنز، دلیجان، محلات، گلپایگان، اردستان و ... خدمات ارائه می دهد.

مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان افزود: هزینه تصویربرداری پزشکی هسته ای در بخش دولتی 10 برابر کمتر از بخش خصوصی است و این امر در کاهش هزینه درمان بیماران موثر بوده است.

دکتر موسوی، با اشاره به اینکه روزانه برای حدود 10 بیمار در این بخش تصویربرداری پزشکی هسته ای انجام می شود، تصریح کرد: در سه ماهه اول بیش از 750 تصویربرداری با نظارت پزشک متخصص انجام شده است.

وی، تشخیص سریع و به موقع، کمک به درمان بیماری های قلبی،  سرطانی، تشخیص بیماری هایی کلیوی و تیروئید و درمان بیماری هایی تیروئید و برخی کانسرها را از مزایای این نوع تصویر برداری برشمرد.

مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان یادآور شد: تصویربرداری پزشکی هسته ای اطلاعات منحصر به فردی را ارائه می دهد و امکان شناسایی بیماری در مراحل اولیه را فراهم می کند.

وی ادامه داد: پزشکان از روش‌های تصویربرداری پزشکی هسته‌ای برای تجسم ساختار و عملکرد اندام، بافت، استخوان و سیستم درون بدن استفاده می کنند.

گفتنی است: مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان شهید بهشتی کاشان از ساعت 8 صبح تا 20 پذیرای بیماران است و همشهریان گرامی برای دریافت نوبت می توانند از طریق تماس با این مرکز اقدام کنند.

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,درمان
  • کد خبر : 14784
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین