میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 13 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/11/23 - 14:39
  • 522
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZprR

رونمایی از سامانه مسئولیت‌پذیری اجتماعی در کلان‌منطقه هفت

سامانه مسئولیت‌پذیری اجتماعی در کلان‌منطقه هفت با حضور مسئولان کشوری و دانشگاهی رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این مراسم که به صورت وبینار برگزار شد، دکتر سید مهدی رسولی‌منش، معاون آموزشی دانشگاه ، با تأکید بر اهمیت پاسخگویی اجتماعی در آموزش علوم پزشکی، گفت: «تبیین و ترویج فرهنگ پاسخگویی در سه محور اساتید هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان سلامت در قالب رزومه اجتماعی در اولویت کاری وزارت بهداشت و معاونت آموزشی قرار گرفته است.»

دکتر مجتبی صحت، مسئول کارگروه پاسخگویی اجتماعی و عدالت آموزشی کلان‌منطقه ۷ و عضو کمیته کشوری پاسخگویی اجتماعی، نیز در این وبینار به تشریح برنامه‌های آموزشی پاسخگو پرداخت.

در ادامه، دکتر داود پیرانی، دبیر کارگروه تخصصی پاسخگویی اجتماعی و عدالت آموزشی وزارت بهداشت، نحوه ثبت فعالیت‌های آموزشی در سامانه رزومه اجتماعی را آموزش داد.

همچنین دکتر عبدالرحمن رستمیان، مسئول کارگروه تخصصی پاسخگویی اجتماعی و عدالت آموزشی وزارت بهداشت، به تشریح اهمیت درج فعالیت‌های اجتماعی در سامانه رزومه اجتماعی و برنامه‌های کارگروه در سطح کشور پرداخت.

بدیهی است اعضاء هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان می توانند فعالیت های اجتماعی خود را در سامانه مذکور به آدرس https://Usrcv.behdasht.gov.ir ثبت نمایند.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,آموزشی
  • کد خبر : 127191
کلمات کلیدی

تصاویر

کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین