میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/12/05 - 08:50
  • 969
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z8H

دیدار سرپرست دانشگاه با خیر سلامت حاجیه خانم انیس سادات فقیه

سرپرست دانشگاه با خیر سلامت حاجیه خانم انیس سادات فقیه دیدار کرد و از همراهی ایشان با حوزه بهداشت و درمان تقدیر و تجلیل کرد.

سرپرست دانشگاه با خیر سلامت حاجیه خانم  انیس سادات فقیه دیدار کرد و از همراهی ایشان با حوزه بهداشت و درمان تقدیر و تجلیل کرد. 


به گزارش وب دا، دکتر کورش ساکی در این دیدار، ضمن تقدیر از زحمات خیرین در حوزه بهداشت و درمان به ویژه این خانواده بزرگوار، وجود خیرین سلامت را از افتخارات این منطقه برشمرد و گفت: اقدامات نیکوکارانه و خیر در حوزه سلامت این منطقه باید طبق اولویت ها و نیازهای دانشگاه علوم پزشکی صورت گیرد. 


حاجیه خانم  انیس سادات فقیه خیر سلامت نیز در این دیدار اظهار داشت: ذاتا کمک به همنوع خود را دوست می دارد و براین اعتقاد می باشد که بازتاب نیکی و احسان به دیگران، به زندگی خودمان  بر می‌گردد. 


وی اظهار داشت: گاها فکر ما به این سمت می رود که داریم دست دیگران را می‌گیریم و به آنها خیر می رسانیم. خداوند می فرماید: «إنْ أحْسنتمْ أحْسنتمْ لأنفسکمْ وإنْ أسأْتمْ فلها.. [اسراء/7] اگر نیکی کنید به خود می کنید، و اگر بدی کنید به خود می کنید.مثلا اگر برای دیگران خوب کار کنی، آنها در زمان احتیاج، کار خوبی به شما تحویل می دهند. برای همین است که می گویند: از ماست که بر ماست. 


گفتنی است: سرکار خانم انسیه سادات فقیه و همسر مرحومش دکتر تبریزی جز خیرین مدرسه ساز هستند که تا کنون دو مدرسه در کاشان احداث نموده اند و در زمینه سلامت نیز همکاری و مشارکت ارزنده ای داشته اند.


  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2174
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین