میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 15 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/04/25 - 12:20
  • 299
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZmEa

دوره توانمندسازی فعالین فرهنگی سیاسی و اجتماعی یک رزمایش است

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه اظهار کرد: دوره توانمندسازی فعالین فرهنگی سیاسی و اجتماعی صرفا یک دوره آموزشی نیست، بلکه یک رزمایش است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین ابن علی در مراسم افتتاحیه دوره توانمندسازی فعالین فرهنگی سیاسی و اجتماعی (حامیم ۲) گفت:  فرصت پیش آمده برای ارزیابی دقیق وضعیت فرهنگی جامعه دانشگاهی و برنامه‌ریزی جهت اولویت‌بندی برنامه‌های پیش روی تشکل‌ها بسیار مطلوب می‌باشد.

گفتنی است دوره توانمندسازی فعالین فرهنگی سیاسی و اجتماعی همزمان با سراسر کشور با حصور ۳۸ نفر از دانشجویان فعال تشکل‌های فرهنگی سیاسی، از ۲۲ لغایت ۲۷ تیرماه در محل داران شهرستان فریدن در حال برگزاری است.

کلاس‌های آموزشی طرح اندیشه کلی و بیانیه گام دوم با حضور اساتید مجرب  و نشست‌ها و کارآگاه‌های تخصصی با موضوعات حجاب و عفاف، محتوای دروس عمومی معارف دانشگاه، ازدواج و مهارت زندگی متاهلی از برنامه‌های اجرا شده در طی دوره بود.

برگزاری راهپیمایی، زیارت شهدای گمنام، اقامه نماز جماعت و قایق‌سواری از برنامه‌های فوق برنامه بود.

برگزاری کارگاه مهارتی ازدواج و انتخاب مناسب با حضور اساتید گروه معارف و نشست پرسش و پاسخ با حضور دکتر باقری معاونت محترم فرهنگی دانشجویی با موضوع های جوانی جمعیت و چشم‌اندازهای فرهنگی دانشگاه از دیگر برنامه‌های این طرح بود.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,ریاست
  • کد خبر : 15012
کلمات کلیدی

تصاویر

کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین