میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 13 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1403/03/20 - 08:23
  • 259
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZW1S
در بیست و هشتمین جشنواره قرآنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور

درخشش دانشگاه علوم پزشکی کاشان با کسب ۲۳ رتبه کشوری

در بیست و هشتمین جشنواره قرآنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، دانشگاه علوم پزشکی کاشان با کسب ۲۳ رتبه کشوری افتخار آفرینی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر اعظم باقری، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه گفت: طبق اعلام مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، در مرحله نهایی مسابقات قرآنی بخش آوایی که در مجتمع شهدای سلامت در مشهد مقدس برگزار شد و هم چنین بخش معارفی که در شهر کرد برگزار شد، شرکت کنندگان این دانشگاه موفق به کسب رتبه های متعددی شدند.

 

دکتر باقری اظهار داشت: این مسابقات که در سه گروه کارکنان، اساتید و دانشجویان در بخش های مختلف معارفی، آوایی، هنری، پژوهشی، ادبی، فن آوری و بخش بین الملل ویژه دانشجویان غیر ایرانی برگزار شد؛ دانشگاه علوم پزشکی کاشان موفق به کسب ۲۳ رتبه کشوری شد .

 

گفتنی است: این جشنواره که بزرگترین رویداد قرآنی دانشگاهیان محسوب می شود از آبان ماه سال ۱۴۰۲ شروع و تا اواسط خرداد ماه ۱۴۰۳ به طول انجامید.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی ضمن تبریک به تمامی برگزیدگان و آرزوی موفقیت برای ایشان خاطرنشان کرد: دانشجویانی که در مرحله کشوری حائز رتبه شده اند به مرحله ملی راه پیدا می کنند. به این ترتیب تعداد ۶ دانشجوی راه یافته به مرحله ملی به شرح ذیل داریم :

 

هم چنین تاریخ آزمون مرحله ملی بنا به گزارش مرکز قرآن و عترت اواخر مرداد ماه خواهد بود، لکن تاریخ دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

جهت مشاهده افتخار آفرینان دانشگاه علوم پزشکی کاشان کلیک نمایید.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,دانشجویی فرهنگی
  • کد خبر : 130869
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین