میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/02/24 - 07:56
  • 280
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZML
سرپرست دانشگاه عنوان کرد:

دخالت های نادرست بشر سلامت سیاره زمین را به خطر انداخته است

سرپرست دانشگاه به مناسبت هفته سلامت اظهار داشت: دخالت های نادرست بشر سلامت سیاره زمین را به خطر انداخته است.

سرپرست دانشگاه به مناسبت هفته سلامت اظهار داشت: دخالت های نادرست بشر سلامت سیاره زمین را به خطر انداخته است.


به گزارش وب دا، دکتر کورش ساکی در آئین تجدید میثاق با شهدا و پیاده روی کارکنان حوزه سلامت که در پنجمین روز از هفته سلامت برگزار شد، گفت: انسان مختار اصلی در این عرصه است و تنها موجودی که در جهان هستی باید آموزش ببیند، انسان است.


وی، با بیان اینکه بر این اساس باید یاد بگیریم با نسل خود، فرزندانمان و تمامی کسانی که با هم زندگی می کنیم  ارتباط برقرار کنیم، ادامه داد: سلامت دارای ابعاد مختلف جسمی، روحی، روانی و اجتماعی است به طور مثال اگر جرم و جنایت زیاد شود سلامت به هم می خورد، اگر اقتصاد مختل شود سلامت به هم می خورد و یا اگر فرهنگ به هم بخورد سلامت به هم می خورد و اینها همه به هم متصل هستند.


سرپرست دانشگاه، با اشاره به اینکه سلامت رکن اصلی زندگی است، اظهار داشت: زندگی بدون سلامت مسلما با زجر همراه خواهد بود بر این اساس تمامی عناصر جهان طبق حکمت خدا می باشند.


وی، با بیان اینکه تنها موجودی که می تواند خارج از برنامه خودش فعالیت کند انسان است، افزود: انسان با برنامه هایش معادلات جهان را به هم می زند و رابطه بین عناصر جهان را در جهت مثبت یا منفی خدشه دار می کند. 


مراسم تجدید میثاق با شهداء و پیاده روی کارکنان دانشگاه به مناسبت هفته سلامت به همت روابط عمومی دانشگاه روز چهارشنبه 21/2/1401 اجرا شد.


  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2382
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین