میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/04/20 - 09:04
  • 323
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZU5

خیرین نقش مهمی در تقویت شاخص های سلامت جامعه دارند/ هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره مجمع خیرین سلامت کاشان و آران و بیدگل برگزار شد

سرپرست دانشگاه اظهار داشت: خیران نقش مهمی در تقویت شاخص‌های سلامت جامعه دارند که باید قدردان زحمات و حمایت‌های این قشر از جامعه بود.

سرپرست دانشگاه اظهار داشت: خیران نقش مهمی در تقویت شاخص‌های سلامت جامعه دارند که باید قدردان زحمات و حمایت‌های این قشر از جامعه بود.


 به گزارش روابط عمومی، دکتر کوروش ساکی در هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره مجمع خیرین سلامت کاشان و آران و بیدگل، ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از کلیه خیرین بزرگوار منطقه گفت: انجام کار خیر بیشتر از آنکه نیازمند بنیه مالی باشد، نیازمند قلب سلیم و نیت خیرخواهانه است که خیران سلامت این منطقه از این موهبت الهی برخوردار هستند.


وی افزود: خدا را شاکریم که به ما عمری عنایت کرد تا در این برهه از زمان بتوانیم خدمتگزار مردم در عرصه سلامت باشیم  .


دکتر ساکی، با اشاره به آیه "و منْ أحْیاها فکأنّما أحْیا النّاس جمیعًا هـر کـس انسانی را زنـده کـنـد گویا همه مردم را زنده کرده است"، به اهمیت نجات جان انسان ها در عرصه سلامت اشاره کرد و ادامه داد: هرگونه مشارکت در حوزه سلامت به خاطر اهمیت نجات جان انسان ها، بسیار ارزشمند است.


وی، از خیرین حوزه سلامت در دو شهرستان تشکر و تصریح کرد: خداوند حاضر و ناظر بر اعمال خیرین بزرگوار می باشد و خداوند اجری جزیل به شما عنایت خواهد کرد.


سرپرست دانشگاه، با اشاره به ظرفیت خیرین در این شهرستان ها خواستار مشارکت هر چه بیشتر خیرین برای ساخت دو بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) در کاشان و امام حسن مجتبی (ع) در آران و بیدگل، شد.


وی تصریح کرد: بایستی تمام سعی و تلاشمان در مدتی که خداوند به ما فرصت داده، کمک به دیگران باشد چرا که هیچ تجارتی بهتر از آن نیست که انسان با خدا معامله کند.


دکتر ساکی، وجود خیرین سلامت را از افتخارات این منطقه برشمرد و ادامه داد: اقدام در حوزه سلامت این منطقه طبق اولویت ها و نیازهای دانشگاه علوم پزشکی و با مشورت با این مجمع خیرین و اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه صورت گیرد.


وی، خواستار حمایت خیرین سلامت در فراهم نمودن بسترهای لازم بهداشتی و درمانی و خرید تجهیزات بیمارستانی در این منطقه شد.


این گزارش حاکیست: هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره مجمع خیرین سلامت کاشان و آران و بیدگل با حضور معاون امور استان ها ی مجمع خیرین سلامت کشور، سرپرست دانشگاه و خیرین سلامت منطقه فرهنگی کاشان و ...روز پنج شنبه مورخ 16/04/1401 برگزار شد.


براساس این گزارش، در انتخابات مجمع خیرین سلامت شهرستان های کاشان و آران و بیدگل، هفت نفر به عنوان عضو اصلی هیات مدیره و دو نفر عضو علی البدل هیات مدیره و دو نفر به عنوان بازرس اصلی و یک نفر بازرس علی البدل برای مدت دو سال انتخاب شده اند.


 اسامی افراد منتخب مجمع خیرین سلامت شهرستان های کاشان و آران و بیدگل به قرار ذیل می باشد:


دکتر حسین نیکزاد


سید عباس کرسوی


دکتر طاهره مازوچی


حاج اصغر زجاجی


حاج یاسر کریمشاهی


حاج مهدی کارگرنژاد


دکتر علیرضا مفرح


اعضای علی البدل هیات مدیره مجمع خیرین سلامت:


آقای حاج علی اکبر آرزه گر


دکتر سید علیرضا مروجی


دو بازرس اصلی:


اصغر لقمان


امیرشیرازی


علی البدل بازرس:


مهندس حامد روحانی


  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2560
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین