میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 10 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/11/11 - 15:09
  • 351
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zz5Q

خانواده خیر کاشانی هزینه مراسم چهلم مادر خود را برای درمان کودکان نیازمند هزینه کردند

یک خانواده خیر کاشانی، در یک اقدام ارزشمند، هزینه‌های مراسم چهلم درگذشت مادربزرگ خود را به حساب موسسه خیریه محکم برای کمک به درمان کودکان دارای ناهنجاری مادرزادی هدیه کردند.

مدیر اجرایی موسسه محکم گفت: صدو بیست میلیون ریال مبلغ اهدایی توسط این خانواده خیر برای درمان کودکان بی بضاعت این موسسه صرف خواهد شد.

دکتر مفرح با اشاره به اینکه کودکان ایرانی و اتباع خارجی در این موسسه درمان می‌شوندگفت: این موسسه به یاری کودکان بی بضاعتی که دچار ناهنجاری های مادرزادی هستند می‌شتابد و تعدادی از این کودکان در مراکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی و نقوی  کاشان درمان خود را آغاز کرده‌اند و تحت عمل جراحی قرار گرفتند وهمچنین تعدادی از آن‌ها نیز جهت درمان به بیمارستان های اصفهان و تهران اعزام شدند.

وی افزود : علاوه بر بیماران مذکور، نیز 25 کودک مبتلا به دیابت نوع یک از این موسسه تجهیزات درمانی درب منزل دریافت می‌کنند و مورد حمایت های آموزشی قرار دارند .

گفتنی است که از مرداد ماه سال 1401 که این موسسه با حمایت دانشگاه علوم پزشکی کاشان فعالیت خود را آغاز کرده است، و80 کودک دارای ناهنجاری مادرزادی در کاشان تحت درمان قرار گرفتند.

این موسسه به آدرس بلوار راوند، بلوار پزشک، روبروی فرش کهکشان، مجتمع مسکونی دانشگاه علوم پزشکی ، بلوک جی یک به شماره تلفن: 03155103373 در روزهای شنبه تا چهارشنبه پذیرای این کودکان و خانواده های آنها می‌باشد.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 126004
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین