میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 13 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/01/09 - 10:03
  • 790
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /Z5Ca

جلسه آموزشی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ویژه مبلغین مذهبی کاشان

جلسه آموزشی تحت عنوان «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» با توجه به لزوم برنامه ریزی و هماهنگی در اجرای برنامه های آموزشی فرهنگی در راستای جوانی جمعیت به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز ، به همت سمن و فعالان جمعیت شهرستان کاشان و همکاری معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جهت 20 نفر از مبلغین مذهبی خانم در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشان در این جلسه، در خصوص سه محور اجرایی در برنامه جوانی جمعیت: ترویج و تسهیل ازدواج، مزایای تعدد فرزندان در هر خانواده و کنترل سقط جنین پرداخت.

کارشناس جوانی جمعیت معاونت بهداشت دانشگاه نیز، به بیان شاخص های اختصاصی برنامه جمعیت و فرزند آوری در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل از جمله رشد جمعیت، نرخ باروری کلی و اختصاصی ، سقط جنین، تک فرزندی و بی فرزندی و راهکارهای اجرایی جهت افزایش نرخ باروری و....پرداخت.

نماینده سمن و فعالان جوانی جمعیت شهرستان کاشان نیز، ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای جوانی جمعیت به  برگزاری جلسات محلی درزمینه ترویج فرهنگ فرزند آوری و جوانی جمعیت با توجه به درنظر گرفتن شرایط مخاطبان تاکید کرد و خواستار همکاری همه جانبه مبلغین و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی در راستای ترویج فرهنگ ازدواج سالم و فرزند آوری شد.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,بهداشت
  • کد خبر : 14255
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین