میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 13 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/12/07 - 15:30
  • 336
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZyTR

توصیه های ایمنی اورژانس ۱۱۵ کاشان در روزهای برفی و یخبندان

سرپرست اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به بارش برف و کاهش محسوس دما و یخبندان در منطقه کاشان توصیه های ایمنی در این زمینه را ضروری دانست و اظهار کرد: 29پایگاه جاده ای و شهری اورژانس ۱۱۵ در این ایام برای ارائه خدمت به مردم در آمادگی کامل هستند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر مهرداد فرزندی پور، با اشاره به یخ زدگی معابر خصوصا در شب و صبح و تاکید بر خودداری از مسافرت های غیر ضرور گفت: باید از تردد با وسیله نقلیه فاقد لاستیک یخ‌شکن یا زنجیر چرخ در مواقع یخبندان و لغزندگی سطح معابر خودداری شود و رانندگان در صورت مسافرت ضروری حتما با سرعت مطمئنه تردد نمایند.
فرزندی پور با بیان اینکه باید هنگام خروج از منزل از سلامت وسیله نقلیه و مجهز بودن آن به امکانات ایمنی اطمینان حاصل شود افزود: در هنگام رانندگی بر روی سطوح لغزنده از گرفتن ترمزهای ناگهانی پرهیز شود و در صورت نقص فنی اتومبیل در خیابان‌ها آن را به منتهی الیه سمت راست هدایت و در مکانی مناسب متوقف و برای پیشگیری از برخورد وسایل نقلیه عبوری، علائم هشدار دهنده در فاصله مناسب قرارداده شود.
سرپرست اورژانس کاشان گفت: کودکان و افراد سالخورده در زمان لغزندگی معابر و کوچه‌ها حتی‌الامکان از منزل خارج نشوند. همچنین در روزهای برفی از کوهنوردی اجتناب شود و شهروندان هنگام خروج از منزل از لباس مناسب و کفش آج دار استفاده کنند. 
فرزندی پور تاکید کرد: هنگام عبور از روی پلکان‌های برف‌ گرفته ساختمان‌ها، پل‌های عابر پیاده و پل روی جوی‌ها دقت کنید و از دستگیره‌های کناری حتما استفاده شود.
وی همچنین با اشاره به طرح امداد زمستانی اظهار کرد: این طرح همه ساله و بر اساس دستورالعمل کشوری در آذر ماه شروع و تا اسفند ماه ادامه خواهد داشت.
فرزندی پور ادامه داد: در این مدت همه ارگان های امدادی، بالاخص اورژانس ۱۱۵کاشان به صورت ۲۴ ساعته در حالت آماده باش، به مردم شریف خدمات فوریت های پزشکی را ارئه خواهند کرد.
 سرپرست اورژانس ۱۱۵ کاشان در پایان از شهروندان خواست تا در صورت بروز هرگونه حادثه جسمی، با حفظ خونسردی، با شماره ۱۱۵ تماس بگیرند.
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 128397
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین