میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 11 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1403/03/26 - 08:12
  • 307
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zk3S

تندیس طلایی اجرای قانون جوانی جمعیت توسط وزیر بهداشت به رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کاشان اهدا شد

در اجلاس روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور لوح تقدیر و تندیس طلایی اجرای قانون جوانی جمعیت توسط وزیر بهداشت به دانشگاه علوم پزشکی کاشان اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در اجلاس روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور در شهر مقدس مشهد از برترین های جوانی جمعیت تقدیر شد.

 

امسال برای دومین بار در اجلاس روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی از برترین های جوانی جمعیت تجلیل شد، که دانشگاه های علوم پزشکی #کاشان، تهران و کرمان حائز رتبه عالی یا مدال طلا جوانی جمعیت شدند و دکتر ساکی بعنوان رئیس دانشگاه برتر ، مدال طلا و لوح تقدیر دانشگاه را از سوی دکتر عین اللهی وزیر بهداشت دریافت کرد.

 

همچنین در این اجلاس باتوجه به عملکرد مناسب در راستای اجرای این قانون، دانشگاه های علوم پزشکی شهرکرد، قم، گناباد و کرمانشاه نیز حائز رتبه خیلی خوب یا مدال نقره شدند و دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، نیشابور، دزفول، خلخال، تربت حیدریه و فسا نیز رتبه خوب یا مدال برنز را به خود اختصاص دادند.

 

گفتنی است وزیر بهداشت از ابتدای اجرای قانون جمعیت همواره بر تشویق نیروهایی که در این زمینه فعالیت داشته و عملکرد مطلوبی داشته اند تاکید نموده تا مورد تقدیر و حمایت قرار گیرند"

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,جوانی جمعیت
  • کد خبر : 130949

تصاویر

کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین