میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/04/22 - 13:54
  • 557
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Z46
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت تاکید کرد:

تشکیل تیم‌ های ورزشی بهترین فرصت برای تقویت جسم و روح کارکنان

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت بیان کرد: درهیچ شرایطی نباید فرصت تقویت جسم و روح را از خود دریغ کنیم و این امر با برنامه‌ ریزی و تشکیل تیم‌ های ورزشی و استمرار بخشی در این حوزه محقق خواهد شد.




معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت بیان کرد: درهیچ شرایطی نباید فرصت تقویت جسم و روح را از خود دریغ کنیم و این امر با برنامه‌ ریزی و تشکیل تیم‌ های ورزشی و استمرار بخشی در این حوزه محقق خواهد شد.


به گزارش وبدا، دکتر بهروز رحیمی، در دیدار با سرتیم های ورزشی وزارت بهداشت، ضمن اشاره به اهمیت حوزه منابع انسانی در سازمان‌ ها و ارگان‌ ها، بیان کرد: هیچ‌ چیز در سازمان ها و ارگان‌ ها با ارزش ‌تر از منابع انسانی نیست و ایجاد بستری برای تقویت این منابع از همه زوایا، الزامی است.

 

وی در ادامه بیان کرد: در راستای تقویت منابع انسانی نیاز داریم که با تخلیه هیجانات و انرژی ‌های منفی شرایط روحی و جسمی کارکنان را بهبود ببخشیم و ورزش یکی از ابزارها و تفریحاتی است که این مهم را عملی خواهد کرد.

 

دکتر بهروز رحیمی بابیان اینکه ایجاد نشاط اجتماعی برای کارکنان از وظایف مدیران سازمان هاست، گفت: از وظایفی که بر عهده داریم این است که برای کارکنان نشاط اجتماعی ایجاد کنیم و توجه به حوزه ورزشی می‌ تواند این موضوع را محقق کند.

 

معاون وزیر بهداشت ضمن تاکید بر لزوم تمرکز مدیران به حوزه ورزشی و رفاهی اظهار کرد: اگر قرار باشد سازمان و کارکنانی پویا، اثربخش و ساختارمند داشته باشیم، باید از نظر جسمی و روحی سالم باشند و تحقق این مهم نیاز به نگاه ویژه مدیران به ورزش دارد.

 

وی در ادامه بیان کرد: با تشکیل تیم‌ های ورزشی از خود کارکنان و برنامه ‌ریزی برای مسابقات ورزشی استانی و همچنین کشوری، می توان همکاران را تشویق کرد تا با فعالیت‌ های مختلف ورزشی به سلامت روح و جسم خود توجه کنند.

 

دکتر رحیمی همچنین اظهار کرد: وزارت بهداشت، مجموعه ‌ای است که بزرگ‌ ترین دغدغه خود را سلامتی مردم می ‌داند و در همین راستا نیز باید به سلامتی جسم و روح کارکنان خود اهمیت دهد که ایجاد برنامه‌ های ورزشی باید از اولویت‌ های حوزه رفاهی پرسنلی باشد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در پایان بابیان اینکه در دوران همه‌ گیری ویروس کرونا، برگزاری اغلب فعالیت ‌های ورزشی دسته‌ جمعی با اختلال مواجه شد، گفت: در زمان شیوع ویروس منحوس کرونا فعالیت ‌های ورزشی تیمی و جمعی یا با اختلال یا تعطیلی مواجه شد، اما با فروکش کردن و بهتر شدن شرایط و با رعایت پروتکل‌ های بهداشتی باید به فعالیت‌ های ورزشی بازگشت و از آن غافل نشد.

 



 



  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2569
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین