میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 11 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/07/26 - 13:04
  • 200
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZmSB

بیانیه دانشگاه علوم پزشکی کاشان در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در غزه

هیئت رئیسه، اساتید،کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان در بیانیه‌ای جنایات صهیونیست‌ها در غزه و ‌حمله به بیمارستان‌ها را محکوم کردند.

این بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

              وسیعْلم الّذین ظلموا أیّ منْقلبٍ ینْقلبون.

      و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفر گاهی و دوزخ انتقامی بازگشت می‌کنند. (۲۲۷ شعراء)

 

 بار دیگر ، رژیم غاصب، کودک کش و بیمارکش صهیونیستی فاجعه‌ای دیگر آفرید و در نهایت درنده خویی به بیمارستان المعمدانی غزه ، حمله نمود و صدها پزشک و پرستار و زن و مرد و کودک بی دفاع را در بدترین وضعیت ممکن به شهادت رساند.

 

این روزها دنیا با شدیدترین حوادث و نقض اصول اولیه انسانی مواجه است که بوسیله بمب‌های اهدایی آمریکای جنایتکار و بدست صهیونیست های خبیث و بزدل، در حال رقم خوردن است و متاسفانه سازمان‌های بین‌المللی در این خصوص سکوت کرده تا روز به روز بر کشتار مردم بی‌گناه اضافه شود.

 

باید بدانیم که بر اساس کنوانسیون بین‌المللی ژنو حفظ امنیت بیمارستان ها و سلامت کادر درمانی در همه‌ی میدان‌ها برای همه طرف‌های درگیر امری ضروری است، اما این موضوع توسط رژیم کودک کش صهیونیستی نقض شده و فاجعه ای بهداشتی و درمانی را به بار آورده است که اگر خوی درندگی این رژیم مهار نشود هر آن احتمال تکرار آن وجود دارد.

 

هیئت رئیسه، اساتید،کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، ضمن محکوم کردن این جنایت‌ها از متولیان امر به ویژه دستگاه‌های بین‌المللی و سازمان بهداشت جهانی می‌خواهند در این خصوص وارد عمل شده و در راستای مقابله با این نسل کشی‌ها و قتل و کشتار اقدام کنند و ان شالله با عزم آزادگان جهان شاهد نابودی صهیونیسم و درهم شکسته شدن هیمنه پوشالی حامیان آنها خواهیم بود.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 108834
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین