میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/04/22 - 08:31
  • 501
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZY5

به روز رسانی ماموگرافی مرکز جراحی محدود امام رضا (ع)

معاون درمان دانشگاه، از به روز رسانی ماموگرافی مرکز جراحی محدود امام رضا (ع) به منظور انجام معاینات برنامه غربالگری سرطان پستان خبر داد.

معاون درمان دانشگاه، از به روز رسانی ماموگرافی مرکز جراحی محدود امام رضا (ع) به منظور انجام معاینات برنامه غربالگری سرطان پستان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر حامد یزدان پناه گفت: برنامه غربالگری سرطان پستان از مهمترین  سیاست گذاری های اجرایی وزارت بهداشت در خصوص پیشگیری و درمان به موقع با هدف ارتقای سلامت بانوان و مادران جامعه می باشد.


وی افزود: خدمت ماموگرافی در مرکز جراحی محدود امام رضا (ع) به مدت سه روز در هفته (یک شنبه تا سه شنبه ها شیفت صبح) با تعرفه دولتی انجام می شود و همشهریان عزیز می توانند به صورت حضوری برای این خدمت نوبت بگیرند.


دکتر یزدان پناه تصریح کرد: این مرکز در حال حاضر با بیمه نیروهای مسلح قرارداد دارد و خدمت ماموگرافی برای معرفی شدگان موسسه امدادگران عاشورا و بانک های عامل (تجارت، ملت و صادرات)، بیمه تکمیلی دی (بنیاد امور ایثارگران) و بیمه تکمیلی پارسیان طرف قرارداد با دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز به صورت رایگان انجام می شود.


گفتنی است مرکز جراحی محدود امام رضا (ع) توسط خیر سلامت زنده یاد گلشن فرد در سال 1396 راه اندازی و به دستگاه  ماموگرافی نیز مجهز شد و در حال حاضر خدمات کلینیک سرپایی زنان و زایمان در این مرکز فعال است.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2564
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین