میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 13 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/09/10 - 10:51
  • 1103
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z9d
در نشست مسئولین دانشگاه با رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان:

بر زمینه‌سازی برای بهره مندی هرچه بیشتر از دانشجویان نخبه تاکید شد

رئیس دانشگاه، بر زمینه‌ سازی برای بهره مندی هرچه بیشتر از دانشجویان نخبه تاکید کرد و آن را برای توسعه کشور ضروری دانست...

  رئیس دانشگاه، بر زمینه‌ سازی برای بهره مندی هرچه بیشتر از دانشجویان نخبه تاکید کرد و آن را برای توسعه کشور ضروری دانست.

به گزارش روابط عمومی، دکتر کورش ساکی در نشست صمیمانه با رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان که در روز چهارشنبه مورخ 1401/9/9 در سالن قریب دانشگاه برگزار شد، بر لزوم حمایت منطقی و هدفمند از جامعه نخبگانی تاکید و آن را گامی بلند در نگهداشت نخبگان دانست.

وی، هدف شناسایی و حمایت از جوانان مستعد و فرهیخته را نتیجه نگاه حکمت‌ آمیز رهبر معظم انقلاب   (مدظله العالی) بیان کرد.

وی، با اشاره به فرمایش رهبری «همه به ویژه مسئولان و مؤثرین در فضای کشور باید نخبگان علمی را جزء مهمترین ثروت‌ های کشور بدانند و از آنها حمایت کنند و نخبگان نیز ظرفیت‌ ها و استعدادهای فردی خود را به سرمایه پیشرفت کشور تبدیل کنند» ، بر استفاده بهینه از دانشجویان استعداد درخشان در زمینه‌های مختلف و همچنین جذب نخبگان تاکید کرد.

دکتر ساکی، به  اهمیت آشنایی نخبگان با میراث فرهنگی و معنوی کشور اشاره کرد و ادامه داد: آشنایی با تاریخ و ادبیات ایران دقیقاً همان نکته‌ ای است که می‌ تواند جامعه نخبگانی را (چه مقیم و چه غیرمقیم) با داشته‌ های فرهنگی و هویتی کشور آشنا کند تا این افراد همواره حس تعلق خاطر به وطن را همراه با حس خودباوری داشته باشند.

حسین ربانی رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان نیز در این نشست، به بیان آیین نامه معرفی تسهیلات وحمایت‌های مربوط به نخبگان واستعدادهای درخشان پرداخت.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,ریاست
  • کد خبر : 2973

تصاویر

نشست مسئولین دانشگاه با رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان نشست مسئولین دانشگاه با رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان نشست مسئولین دانشگاه با رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین